طرح لایه باز کارت پستال یلدا

شناسه مطلب : 437220
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :21 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت پستال شب یلدا

طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا به عنوان یک ابزار کارآمد در حوزه تبلیغات، امکانات بسیاری را برای تبلیغ‌دهندگان فراهم می‌کند. این طرح لایه باز به معنای دسترسی به تمامی لایه‌ها، المان‌ها و جزئیات فایل طراحی شده است، که این امکان را به تبلیغ‌دهندگان می‌دهد تا با تغییر متن، تصاویر و سایر عناصر، کارت پستال را به شیوه‌ای کاملاً شخصی سازی کنند.

اولین مزیت استفاده از طرح لایه باز در کارت پستال شب یلدا، امکان تطابق آن با شناسه بصری و مفهومی مرتبط با برند یا محصول مورد تبلیغ است. تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از این طرح، ارتباط مستقیم با جشنواره شب یلدا برقرار کرده و تصویری منحصر به فرد و جذاب از محصولات یا خدمات خود ارائه دهند.

دومین مزیت این است که امکان تغییرات سریع و آسان در کارت پستال وجود دارد. این امکان به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با تغییرات فصلی، تخفیفات و اخبار مرتبط با کسب و کار خود، کارت پستال را به‌روز کنند و با مخاطبان خود در ارتباط باشند.

سومین مزیت، افزایش تعامل با مخاطبان است. طراحی لایه باز کارت پستال به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا المان‌های تعاملی مانند لینک‌ها، کد QR و دکمه‌های اجتماعی را به طرح اضافه کنند، که این امور می‌توانند به افزایش تراکنش‌ها و نقدینگی منجر شوند.

در نهایت، این طرح لایه باز به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا از ابزارهای حرفه‌ای طراحی و چاپ استفاده کنند و با ارائه یک کارت پستال با کیفیت و جذاب، نگاه مخاطبان را به سوی خود جلب کنند و این امر می‌تواند به تقویت تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌ها منجر شود.

کارت پستال شب یلدا، توسط طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت پستال شب یلدا

طرح کارت پستال شب یلدا در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز طراحی شده و شامل :طرح گرافیکی یلدا ، تصویر آرامگاه حافظ و متن تبریک شب یلدا و عناصر مرتبط با طرح کارت پستال شب یلدا می باشد. به دلیل لایه باز بودن طرح شما میتوانید عناصر موجود در طرح را مطابق با سلیقه خود ویرایش نمایید.

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت پستال
  • استفاده از وکتور که مناسب طرح کارت پستال یلدا می باشد. 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت پستال شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر شب یلدا

بنر شب یلدا , طرح کارت تبریک شب یلدا , طرح کارت دعوت شب یلدا , کارت دعوت شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , طرح شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , شب یلدا , طرح کارت پستال شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , کارت تبریک شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325