طرح لایه باز کارت پستال نوروز

شناسه مطلب : 440749
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت پستال عید نوروز

طراحی طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط موثر با مخاطبان در فصل بهار است. این کارت‌ها با طرح‌ها و زیبایی‌هایی که شادابی و انرژی فصل جدید را با خود به همراه دارند، احساس خوشایندی و شادمانی را به گیرندگان منتقل می‌کنند. هدف اصلی این کارت‌ها، ارسال آرزوها و تبریکات به دوستان، خانواده و مشتریان است و از این رو به‌عنوان یک ابزار موثر در تبلیغات و تقویت ارتباطات میان افراد استفاده می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز در تبلیغات، ارسال آرزوها و تبریکات به مخاطبان است. این کارت‌ها امکان ارسال پیام‌های متنوعی مانند "عیدتان مبارک"، "سال نو مبارک" و "آرزوی سلامتی و شادی برای سال جدید" را فراهم می‌کنند و با ایجاد احساس ارتباط و نزدیکی با گیرندگان، ارتباطات را بهبود می‌بخشند.

همچنین، طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز به کسب‌وکارها و برندها امکان می‌دهد تا برند خود را با استفاده از عناصری مانند لوگو، شعار و رنگ‌های شناخته شده، به مخاطبان نشان دهند. این کارت‌ها می‌توانند به عنوان یک وسیله‌ی ارتباطی فراهم‌کننده‌ی ارتباط موثر با مخاطبان عمل کنند و به بهبود تصویر برند و افزایش شناخت برند کمک کنند.

علاوه بر این، طراحی لایه باز کارت پستال عید نوروز امکان تغییرات و ویرایش‌های آسان را فراهم می‌کند. این ابزار به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا در هر لحظه و بر اساس نیازهای جدید، پیام‌ها، عکس‌ها و اطلاعات دیگر را به‌روز کنند و به راحتی تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند. این امکان می‌تواند در ارسال پیام‌های متنوع و شخصی‌سازی بیشتر کمک کند و تأثیر بیشتری در مخاطبان داشته باشد.

عناصر طرح لایه باز کارت دعوت عید نوروز

طرح کارت تبریک نوروز شامل: طرح گل و متن تبریک سال نو می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر نوروز و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال عید نوروز

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از طرح گل در طرح کارت پستال عید نوروز

 


کارت پستال نوروز 1402 , طرح کارت تبریک نوروز 1402 , کارت تبریک نوروز1402 , طرح کارت پستال نوروز 1402 , کارت تبریک نوروز , طرح کارت دعوت نوروز 1402 , کارت پستال , کارت تبریک عید , کارت تبریک , کارت دعوت نوروز , کارت دعوت نوروز 1402 , سال نو , کارت دعوت , نوروز 1402 , کارت پستال نوروز , طرح لایه باز کارت دعوت نوروز , نوروز , کارت پستال عید نوروز , عید , طرح لایه باز کارت پستال نوروز , طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز , عید نوروز , طرح کارت دعوت نوروز , طرح کارت پستال تبریک عید , طرح کارت تبریک نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325