طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز

شناسه مطلب : 441676
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت پستال عید نوروز

طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز یکی از ابزارهای جذاب و مؤثر در تبلیغات و ارتباط با مشتریان در ایام پراهمیت عید نوروز می‌باشد. این کارت‌ها با استفاده از طرح‌ها و نقوشی با ارتباط به فرهنگ و سنت‌های این جشن، احساس شادابی و خوشحالی را به مخاطبان منتقل می‌کنند. یکی از مزایای این طرح‌ها، قابلیت باز طراحی آن‌هاست که این امکان را به مشتری می‌دهد تا آن را با توجه به نیازها و پیام‌های خود شخصی‌سازی کند.

این کارت‌ها علاوه بر استفاده در ارسال به عزیزان و دوستان به مناسبت عید نوروز، به عنوان ابزاری برای تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از طراحی‌های جذاب و زیبا و همچنین اضافه کردن اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات مرتبط با این فصل، این کارت‌ها به عنوان وسیله‌ای برای جلب توجه مخاطبان به محصولات و خدمات مرتبط با عید نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، کارت‌های پستال عید نوروز می‌توانند برای تقویت ارتباط با مشتریان نیز بسیار موثر باشند. ارسال این کارت‌ها به مشتریان، علاوه بر این که احساس اهمیت و ارزشیابی از سوی آن‌ها به برند مربوطه را افزایش می‌دهد، به تقویت ارتباطی عمیق‌تر و پایدارتر با آنان کمک می‌کند. در نتیجه، طراحی و استفاده از کارت‌های پستال عید نوروز به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، می‌تواند به تقویت نام برند و افزایش فروش کمک شایانی کند.

عناصر طرح لایه باز کارت دعوت عید نوروز

طرح کارت تبریک نوروز شامل:تصویر هفت سین و متن تبریک سال نو می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر نوروز و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال عید نوروز

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                43 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز 
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از تذهیب در طرح کارت پستال عید نوروز

 


کارت پستال عید نوروز , کارت پستال نوروز 1403 , کارت تبریک عید , طرح کارت پستال نوروز 1403 , کارت پستال , کارت دعوت نوروز 1403 , هفت سین , کارت تبریک نوروز 1403 , عید نوروز , طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز , کارت دعوت نوروز , طرح لایه باز کارت دعوت نوروز , کارت پستال نوروز , کارت تبریک نوروز , نوروز , طرح کارت تبریک نوروز , سال نو , طرح کارت دعوت نوروز 1403 , نوروز 1403 , عید , طرح کارت دعوت نوروز , کارت تبریک , طرح کارت تبریک نوروز 1403 , کارت دعوت , طرح کارت پستال تبریک عید , طرح لایه باز کارت پستال نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325