طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز

شناسه مطلب : 441470
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :30 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح کارت پستال عید نوروز

طراحی یک لایه باز برای کارت‌های پستال عید نوروز از جمله ابزارهای مؤثر در تبلیغات و ارتباطات بازاریابی است که می‌تواند تأثیرگذاری بسیار زیادی داشته باشد. این لایه باز به صورت یک الگوی آماده فراهم می‌کند که متخصصین طراحی و تبلیغات می‌توانند از آن برای ایجاد کارت‌های پستالی با طراحی‌های متنوع و جذاب استفاده کنند. از جمله مزایای بارز این روش می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، افزایش انعطاف‌پذیری در طراحی و امکان تغییرات سریع و آسان اشاره کرد.

در طراحی کارت‌های پستال عید نوروز، لایه باز به طراحان این امکان را می‌دهد که از تصاویر، الگوها، و شمایل‌های مرتبط با این مناسبت بهره بگیرند و به دلخواه آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان باعث می‌شود که کارت‌های پستالی با طراحی‌های منحصر به فرد و جذاب به وجود بیایند که مخاطبان را به خود جلب کنند و نیاز به استفاده از خدمات طراحی حرفه‌ای را کاهش دهند.

با استفاده از طرح لایه باز، افراد و شرکت‌ها می‌توانند به راحتی کارت‌های پستال خود را شخصی‌سازی کنند و برای ارسال به دوستان، خانواده، و مشتریانشان به‌کار ببرند. این امر باعث افزایش تعامل با مخاطبان و تقویت ارتباطات میان فردی می‌شود که در نتیجه به تقویت هویت برند و افزایش فروش کمک خواهد کرد.

به طور کلی، طراحی لایه باز برای کارت‌های پستال عید نوروز یک راهکار نوین و موثر در تبلیغات و ارتباطات بازاریابی است که با ایجاد امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد، می‌تواند به تقویت هویت برند، جلب توجه مخاطبان، و افزایش فروش کمک کند.

عناصر طرح لایه باز کارت دعوت عید نوروز

طرح کارت تبریک نوروز شامل: تایپوگرافی نوروز مبارک ، تصویر مناسب و متن تبریک سال نو می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر نوروز و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال عید نوروز

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                30 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز 
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از تذهیب در طرح کارت پستال عید نوروز

 


عید نوروز , طرح کارت تبریک نوروز , کارت پستال , طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز , کارت دعوت , طرح کارت دعوت نوروز 1403 , کارت تبریک نوروز , کارت تبریک عید , نوروز 1403 , کارت دعوت نوروز , طرح کارت پستال تبریک عید , تایپوگرافی نوروز مبارک , کارت پستال عید نوروز , طرح لایه باز کارت دعوت نوروز , کارت پستال نوروز , سال نو , عید , کارت دعوت نوروز 1403 , طرح کارت پستال نوروز 1403 , کارت تبریک , نوروز , کارت پستال نوروز 1403 , طرح کارت تبریک نوروز 1403 , کارت تبریک نوروز 1403 , طرح لایه باز کارت پستال نوروز , طرح کارت دعوت نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325