طرح لایه باز کارت ویزیت گیم نت و کافی

شناسه مطلب : 437406
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت گیم نت و کافی نت

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل گیم نت (مراکز بازی آنلاین) تأثیر بسیار قابل توجهی در جلب مشتریان، ارتقاء شناخت برند، و افزایش فعالیت‌های تجاری دارند. این صنعت، که با گسترش بازی‌های آنلاین به عنوان یک تفریح پرطرفدار در جامعه شناخته می‌شود، به دنبال استفاده از تبلیغات و ارتقاء حضور آنلاین و آفلاین خود است.

تأثیر اول این است که تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به نحوی منحصر به فرد و خلاقانه می‌تواند به مرکز گیم نت خصوصی شما شناخته‌شدگی بیشتری بخشد. طراحی کارت ویزیت با انعکاس عناصر گیمینگ و فضای مجازی مربوط به بازی‌ها، مشتریان را به یک تجربه منحصر به فرد و جذاب در گیم نت شما دعوت می‌کند.

تأثیر دوم این است که کارت ویزیت به عنوان یک وسیله ارتباطی مستقیم با مشتریان عمل می‌کند. اطلاعات تماس، آدرس مرکز، و حتی طراحی گرافیکی که بازی‌ها و فضای گیم نت را نمایش می‌دهد، مشتریان را به راحتی به مکان شما هدایت می‌کند و امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم می‌آورد.

تأثیر سوم این است که کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر، می‌تواند برند گیم نت شما را بهتر در بازار معرفی کند. این کارت ویزیت با بهره‌گیری از تصاویر و اجزاء گیمینگ، مشتریان را به دنیای پر هیجان گیم نت شما می‌کشاند و احساس می‌شود که با یک مرکز بازی حرفه‌ای و مدرن سر و کار دارند.

با توجه به رقابت فعال در عرصه گیم نت، استفاده از تبلیغات هوشمندانه و کارت ویزیت با طراحی جذاب می‌تواند تفاوت زیادی در جلب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی ایجاد کند.

طرح کارت ویزیت گیم نت برای تبلیغات و بازاریابی این مکان در سایت ایران طرح قابل دسترس می باشد. 

 

عناصر کارت ویزیت لایه باز گیم نت و کافی نت

طرح کارت ویزیت گیم نت شامل: وکتور ، لیبل و شیپ های زیبا وکاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت دورو و عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت و پوستر، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

کارت ویزیت گیم نت، کارت ویزیت گیم سنتر، بازیهای کامپیوتری، بازی های ویدیوئی، گیم نت، مرکز بازیهای کامپیوتری، 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت گیم سنتر

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

 


گیم سنتر , کارت ویزیت گیم کلاب , گیم نت و کافی نت , دانلود طرح psdگیم نت , دانلود psd گیم سنتر , کارت ویزیت گیم نت و کافی نت , طرح کارت ویزیت لایه باز گیم نت , گیم نت , کارت ویزیت کلوپ بازی رایانه ای , خدمات کامپیوتری , دانلود کارت وزیت گیم نت , طرح psd گیم نت , طرح کارت ویزیت گیم سنتر , طرح psd گیم نت , کلوپ بازی رایانه ای , دانلود طرح لایه باز گیم نت , طرح کارت ویزیت گیم نت و کافی نت , کارت ویزیت گیم نت psd , game center , کافی نت , game net , کارت ویزیت گیم نت , طرح لایه باز گیم سنتر , کارت ویزیت لایه باز گیم نت , دانلود کارت ویزیت گیم نت , بازی , بازی رایانه ای ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325