طرح لایه باز کارت ویزیت چاپخانه

شناسه مطلب : 430319
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت کارگاه چاپ سیلک

چاپ سیلک یکی از روش‌های نوین و امروزی چاپ بوده که توسط مدل‌های خاصی از قالب که به آن شابلون گفته می‌شود، بر سطوح مختلفی قابل چاپ خواهد بود. یکی از رایج‌ترین نمونه‌های این حرفه، چاپ روی پارچه بوده که باعث توسعه یافتن برخی از صنایع مرتبط مانند نساجی شده است. در واقع این نوع خاص از چاپ تنوع قابل‌توجهی به این صنعت افزوده است.

در واقع عملیات چاپ تصویر به وسیله یک توری با سوراخ‌های بسیار ریز انجام می‌شود. این توری کارآمد درون یک کلیشه ثابت قرار گرفته و جهت چاپ مورداستفاده قرار می‌گیرد. زمانی که می‌خواهند تصویر ویژه‌ای را روی پارچه چاپ کنند، در واقع این تصویر را روی صفحه توری ایجاد می‌کنند. بخش‌هایی از این توری که نیازی به انتشار رنگ ندارد، توسط مواد خاصی که امولوسیون نام دارند پوشیده می‌شوند. در این حالت می توانیم تصاویر متنوعی را چاپ کنیم.

تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات چاپ:

1. افزایش شناخته‌شدگی و اعتماد مشتریان: تبلیغات مناسب و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات چاپ، به افزایش شناخته‌شدگی کسب و کار شما در بازار کمک می‌کند. ارتباط مستقیم با مشتریان و ارائه‌ی نمونه‌های چاپی با کیفیت، اعتماد آنها را جلب می‌کند و آنها را به انتخاب شما برای خدمات چاپ خود ترغیب می‌کند.

2. نمایان‌سازی تخصص و تنوع: چاپ کارت ویزیت با ذکر تخصص‌ها و خدمات مختلفی که ارائه می‌دهید، به مشتریان نشان می‌دهد که در تنوع و تخصص‌های چاپ، تجربه و توانایی دارید. همچنین، این کارت ویزیت‌ها می‌توانند انواع محصولات چاپی مختلف از بروشورها تا بنرها و کاتالوگ‌ها را نمایش دهند.

3. جلب مشتریان جدید و ارتقاء فروش: تبلیغات مناسب با استفاده از کارت ویزیت‌ها، به شما امکان می‌دهد تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و آنها را به‌سوی خدمات چاپ خود جلب کنید. همچنین، این ابزارها مشتریان قدیمی را نیز به خدمات جدیدتان آگاه می‌سازند و احتمال افزایش فروش و سفارش‌های تکراری را افزایش می‌دهند.

به طور خلاصه، تبلیغات مناسب و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات چاپ، ابزاری قوی برای افزایش شناخته‌شدگی، نمایان‌سازی تخصص و تنوع، و جذب مشتریان جدید در این صنعت است. این ابزارها باعث بهبود تجربه مشتریان و افزایش فروش خدمات چاپ شما می‌شوند.

راه‌اندازی یک طراحی لایه باز کارت ویزیت برای خدمات چاپ با زمینه سفید و نارنجی، ابزاری اثربخش در ترویج کسب و کار و ایجاد هویت حرفه‌ای خواهد بود. این طرح با تلفیق رنگ سفید و نارنجی، احساس پاکیزگی و انرژی را به مخاطبان منتقل می‌کند و به تجربه چشمی خوشایندی دست می‌دهد.

زمینه سفید به‌عنوان نماینده‌ی سادگی، پاکیزگی و شفافیت، به تراکت جلب توجه می‌کند و نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن شما در ارائه خدمات چاپ است. این زمینه ساده باعث تبرز هر گونه جزئیات در کارت ویزیت می‌شود و ترکیبی زیبا با رنگ نارنجی ایجاد می‌کند.

در قسمت بالای کارت ویزیت، نام کسب و کار با فونتی مناسب و جذاب نمایش داده می‌شود. این بخش اساسی است در تعریف هویت و شناخته‌شدگی شما در بازار و ترکیبی از رنگ‌های سفید و نارنجی، توجه مخاطبان را به این نام معطوف می‌کند.

در ادامه، اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن و ایمیل به‌طور واضح آورده شده است. این اطلاعات به مشتریان امکان ارتباط سریع با شما را می‌دهد و اطمینان می‌دهد که می‌توانند به شما برای نیازهای چاپ خود مراجعه کنند.

به طور کلی، طراحی لایه باز کارت ویزیت با زمینه سفید و نارنجی، به عنوان یک ابزار کارآمد در تبلیغات و ترویج خدمات چاپ، هویت حرفه‌ای و ارتقاء شناخته‌شدگی کسب و کار شما عمل می‌کند. این طرح با ترکیب رنگ‌ها و انتقال احساسات مثبت، تاثیر مثبتی بر تجربه مشتریان و موفقیت کسب و کارتان دارد.

کارت ویزیت چاپ سیلک، توسط طراحان ایران طرح جهت بازاریابی مشاغل و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت کارگاه چاپ سیلک

طرح کارت ویزیت چاپ سیلک شامل: وکتور ، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این دسته از مشاغل استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز چاپخانه

ابعاد:                                6 در 6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، نارنجی

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز کارگاه چاپ سیلک
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و نارنجی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب 
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی طرح کارت ویزیت لایه باز چاپ سیلک

business card , کارت ویزیت گرافیکی , کارت ویزیت چاپ و تبلیغات , طرح لایه باز , کارت ویزیت , چاپ سیلک , دانلود کارت ویزیت psd , کارت ویزیت چاپخانه , کارت ویزیت کانون آگهی و تبلیغات , طرح لایه باز کارت ویزیت , کارت ویزیت psd , طرح های لایه باز , کارت ویزیت طراح گرافیک , کارت ویزیت لایه باز چاپ وتبلیغات , کارت ویزیت لایه باز , طرح های psd , چاپ سیلک , کارت ویزیت چاپ سیلک , خرید کارت ویزیت لایه باز , طرح , خرید طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت چاپ و تبلیغات , خرید کارت ویزیت psd , کارت ویزیت چاپ بنر , گرافیک , دانلود طرح لایه باز , خرید طرح psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325