طرح لایه باز کارت ویزیت موسسه علمی و آموزشی

شناسه مطلب : 415949
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت آموزشگاه تدریس آموزش خصوصی

تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت بر روند کسب و کار موسسه کنکور بسیار زیاد است. چاپ کارت ویزیت باعث افزایش شناخت و شناسایی موسسه در بین دانش‌آموزان و والدین می‌شود. این کارت، به عنوان ابزاری برای تبلیغاتی و روابط عمومی موسسه کنکور عمل می‌کند و با مشاهده آن، کاربران به یاد موسسه می‌افتند.

همچنین، طرح مناسب کارت ویزیت موسسه کنکور می‌تواند باعث افزایش اعتماد دانش‌آموزان و والدین به موسسه شود. یک کارت ویزیت با طرحی جذاب و حرفه‌ای می‌تواند این اعتماد را افزایش دهد و کسب و کار موسسه کنکور را بهبود بخشد.

به طور کلی، چاپ کارت ویزیت برای موسسه کنکور می‌تواند باعث ارتقای روابط عمومی، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی شود. به همین دلیل، انتخاب طرح مناسب و هدفمند برای کارت ویزیت و به کارگیری بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی می‌تواند برای موسسه کنکور موثر باشد.

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای موسسات آموزشی مانند موسسات کنکور می‌باشد. طراحی یک کارت ویزیت جذاب، معرفی موسسه و برقراری ارتباط با مشتریان جدید را برای موسسات آموزشی فراهم می‌کند. در این راستا طراحی کارت ویزیت موسسه کنکور با زمینه نارنجی و آبی، می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان داشته باشد.

  1. طرح ویژه: طرح لایه باز کارت ویزیت موسسه کنکور با زمینه نارنجی و آبی، طرحی جذاب و متفاوت دارد که با استفاده از رنگ‌های جذاب و موزون، به دیدار مشتریان جدید کمک می‌کند.

  2. نمایش تخصص و فعالیت موسسه: طراحی کارت ویزیت موسسه کنکور با زمینه نارنجی و آبی، در صورتی که با دقت و حرفه‌ای انجام شود، به مشتریان نشان می‌دهد که موسسه در زمینه کنکور و آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های ورودی دانشگاهی تخصص دارد.

  3. ترغیب به تماس با موسسه: در کارت ویزیت طرح لایه باز موسسه کنکور، شماره تلفن، ایمیل و آدرس موسسه به صورت آشکار و واضح نمایش داده شده است، این موضوع باعث ترغیب مشتریان برای تماس با موسسه و یا مراجعه حضوری به موسسه می‌شود.

 

کارت ویزیت موسسه کلاس های درسی ،جهت تبلیغات و نصب سردر این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت آموزشگاه تدریس خصوصی

طرح کارت ویزیت آموزشگاه علمی تخصصی کنکور شامل: هم نشینی رنگ های آبی و نارنجی  ،وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت موسسه تخصصی تدریس خصوصی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، نارنجی

سایز:                                6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه تخصصی کنکور
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و نارنجی با طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آموزشگاه کنکور و کلاس های درسی

 


علمی آموزشی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت تدریس , موسسه کلاس های تخصصی آموزشی , آموزشی , موسسه آموزشی , علمی , کلاس های خلاقیت , آموزشگاه , کارت ویزیت کلاس های تقویتی , کارت ویزیت کلاس خلاقیت , کارت ویزیت تدریس خصوصی , موسسه , خلاقیت , طرح کارت ویزیت موسسه آموزشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325