طرح لایه باز کارت ویزیت موبایل فروشی

شناسه مطلب : 416090
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فروشگاه موبایل

طرح کارت ویزیت موبایل فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به عنوان ابزاری بسیار مهم در توسعه کسب و کارها و جذب مشتریان جدید در شغل موبایل فروشی نیز اهمیت ویژه‌ای دارند. با چاپ کارت ویزیت با طرح مناسب و جذاب و تبلیغات مناسب، فروش محصولات و خدمات بیشتر می‌شود. در ادامه تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل موبایل فروشی را بررسی می‌کنیم:

۱. جذب مشتریان جدید: کارت ویزیت با طرح جذاب، محتوای مناسب و اطلاعات کافی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی برای جذب مشتریان جدید عمل می‌کند. با چاپ کارت ویزیت با طرح مناسب و ارسال آن به مشتریان بعد از خرید یا بازدید از فروشگاه، احتمال تکراری شدن خرید مشتری بیشتر می‌شود.

۲. افزایش شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت با طرح مناسب و مطابق با شناخت برند، شناخت برند در بین مشتریان افزایش می‌یابد. از طرفی، ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مشتریان باعث می‌شود که نام برند در بازار بهتر شناخته شود.

۳. ایجاد روابط دائمی با مشتریان: با چاپ کارت ویزیت با ارائه اطلاعات تماس و محتوای مناسب، روابط دائمی با مشتریان ایجاد می‌شود. همچنین با ارسال خبرنامه‌های منظم به مشتریان و بکارگیری روش‌های مختلف تبلیغاتی، مشتریان در جریان اخبار و جدیدترین اطلاعات فروشگاه قرار می‌گیرند و احتمال بازدید مجدد از فروشگاه بیشتر میشود

راه اندازی کسب و کار فروشگاه موبایل فروشی به شدت به تبلیغات و بازاریابی نیاز دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توان به وسیله آن به تبلیغات خود کمک کرد، چاپ کارت ویزیت است. کارت ویزیتی که به طور حرفه‌ای طراحی شده باشد، به شما کمک می‌کند تا به مشتریان خود ارائه‌ای حرفه‌ای داشته باشید و در این راه به شما کمک می‌کند.

طرح کارت ویزیت موبایل فروشی با زمینه مشکی و عکس موبایل می‌تواند اطلاعات شما را به شکل حرفه‌ای و جذاب نشان دهد. زمینه مشکی در کارت ویزیت نشان می‌دهد که شما فروشنده‌ای با کیفیت و حرفه‌ای هستید و قصد دارید با مشتریان خود به شکل حرفه‌ای و جدی برخورد کنید. همچنین، عکس موبایل که بر روی کارت ویزیت قرار داده شده است، می‌تواند جذابیت بیشتری به طرح شما ببخشد و اطمینان مشتریان را افزایش دهد.

همچنین، چاپ کارت ویزیت موبایل فروشی به شما کمک می‌کند تا به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید. شما می‌توانید کارت ویزیت خود را به مشتریان خود بدهید و در این راه، اطلاعات تماس و اطلاعاتی در مورد محصولاتی که فروش می‌کنید را به آن‌ها ارائه دهید. این روش باعث می‌شود که مشتریان به راحتی با شما تماس بگیرند و برای خرید موبایل به شما مراجعه کنند.



طرح کارت ویزیت موبایل فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل شامل: عکس با کیفیت گوشی موبایل ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز، مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت براق، کارت ویزیت برجسته و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت گالری موبایل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه موبایل
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از تصویر موبایل
  • استفاده از عکس باکیفیت موبایل در طرح کارت ویزیت گالری موبایل
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت

 


موبایل فروشی , گوشی موبایل , گالری موبایل , تلفن همراه , طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل , دانلود فایلpsd کارت ویزیت , کارت ویزیت موبایل , کارت ویزیت گالری موبایل , گوشی همراه , کارت ویزیت موبایل فروشی , کارت ویزیت فروشگاه گوشی همراه , کارت ویزیت فروشگاه موبایل , تعمیرات گوشی , موبایل , طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل , کارت ویزیت لایه باز موبایل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325