طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه کفش

شناسه مطلب : 418682
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح کارت ویزیت فروشگاه کفش

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند تأثیر بسیاری در شغل کفش‌فروشی داشته باشد. در زمینه فروش کفش، شناخته شدن برند و فروشگاه بسیار مهم است و این مسئله توسط تبلیغات و کارت ویزیت به خوبی قابل دست‌یابی است.

یکی از تاثیرات مهم تبلیغات و کارت ویزیت، افزایش شناخت برند است. با این کار، افراد بیشتر با نام فروشگاه و محصولات آن آشنا می‌شوند و این موجب افزایش فروش محصولات و بهبود تجربه خرید مشتریان می‌شود.

همچنین، چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای می‌تواند اعتماد مشتریان را به برند و فروشگاه افزایش دهد. این اعتماد مشتریان می‌تواند موجب ارتباطات مثبت بین مشتریان و فروشگاه شود که این نیز می‌تواند به فروش بیشتر کمک کند.

با چاپ کارت ویزیت به طور مستقیم می‌توان به مشتریان خود ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه دعوت کرد. همچنین، در کارت ویزیت می‌توان به تخفیفات و پیشنهادهای خاص اشاره کرد که می‌تواند به فروش بیشتر کمک کند.

با چاپ کارت ویزیت، مشتریان به راحتی می‌توانند اطلاعات تماس فروشگاه را در اختیار داشته باشند و در صورت نیاز به سرعت با فروشگاه تماس بگیرند. همچنین، چاپ کارت ویزیت می‌تواند به صورت بلندگوی فروشگاه باشد و به عنوان یک وسیله تبلیغاتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد .

طراحی کارت ویزیت با هدف جذب مشتریان جدید و ارتقای شناخت برند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به محصولات متنوع کفش فروشی، طراحی کارت ویزیتی که توجه همه را به خود جلب کند و در ذهن مشتریان به خاطر بماند بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل کفش فروشی را توضیح خواهیم داد.

۱. جذب مشتریان جدید: با چاپ کارت ویزیت با طرحی زیبا و منحصر به فرد، می توان به راحتی توجه مشتریان جدید را به خود جلب کرد. کارت ویزیتی با طرح زیبا و جذاب، می تواند باعث جلب توجه مشتریان شود و آنان را به فروشگاه کشانده و با ارائه محصولات با کیفیت، آنان را به خود جلب کند.

۲. افزایش شناخت برند: کارت ویزیت با طراحی زیبا، می تواند به افزایش شناخت برند و بالا بردن اعتبار فروشگاه کمک کند. در واقع، کارت ویزیت با طرحی جذاب و منحصر به فرد، نشان دهنده توجه فروشگاه به جزئیات است و به افزایش شناخت برند کمک می کند.

۳. تأیید اعتبار فروشگاه: کارت ویزیت با طراحی زیبا و منحصر به فرد، نشان دهنده اهمیت و توجه فروشگاه به جزئیات است. این کارت ویزیت می تواند به مشتریان نشان دهد که فروشگاهی با کیفیت و با اهمیت است و محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد.

طرح کارت ویزیت گالری کفش، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه کفش

طرح کارت ویزیت کفش فروشی شامل:تصویر کفش مجلسی زنانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کفش فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                               14مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز گالری کفش
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  کفش مجلسی در طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

 


گالری کفش , کارت ویزیت , کفش فروشی , کارت ویزیت کفش فروشی , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت گالری کفش , کفش , کارت ویزیت psd , گالری کیف و کفش , فروشگاه کفش , کارت ویزیت فروشگاه کفش , گالری کفش , کارت ویزیت گالری کیف و کفش , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325