طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکتریکی

شناسه مطلب : 442353
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه لوازم الکتریکی از اهمیت بسیاری برخوردارند و می‌توانند به رشد و موفقیت این نوع کسب و کار کمک بسیاری کنند. 

  1. جلب توجه مشتریان جدید: تبلیغات به وسیله رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و چاپ می‌توانند به فروشگاه لوازم الکتریکی کمک کنند تا توجه مشتریان جدید را جلب کنند. این تبلیغات می‌توانند اطلاعات مهمی در مورد محصولات و خدمات فروشگاه ارائه دهند و مشتریان را به بازدید از فروشگاه تشویق کنند.

  2. تقویت اعتبار و شناخت برند: چاپ کارت ویزیت با طراحی منحصر به فرد و اطلاعات دقیق فروشگاه می‌تواند به تقویت اعتبار و شناخت برند کمک کند. وقتی یک مشتری از فروشگاه دیدن کارت ویزیت می‌کند، احساس اطمینان بیشتری نسبت به فروشگاه دارد و احتمال برگشت به آن برای خریدهای آتی بیشتر می‌شود.

  3. ارتقای ارتباط با مشتریان فعلی: کارت ویزیت به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا ارتباطات خود را با مشتریان فعلی تقویت کند. با داشتن کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند به راحتی اطلاعات تماس فروشگاه را داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات یا پشتیبانی بیشتر، به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند به ارتقای شناخت، اعتبار و روابط فروشگاه لوازم الکتریکی با مشتریان کمک کنند و به رشد و موفقیت این نوع کسب و کار کمک بسیاری نمایند.

کارت ویزیت تعمیرات لوازم الکترونیکی ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

طرح کارت ویزیت الکتریکی و برق ساختمان شامل: وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.



مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز لوازم الکترونیکی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت لوازم الکترونیکی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح لوازم الکترونیکی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از وکتورمرتبط
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

کارت ویزیت سیم کشی ساختمان , فروشگاه لوازم الکتریکی , کارت ویزیت لایه باز , سیمکش ساختمان , کارت ویزیت برق و صنعت , الکترونیکی , فروشگاه لوازم برقی , برق , کارت ویزیت خدمات الکتریکی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکتریکی , لوازم الکتریکی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکترونیک , برق و صنعت , کارت ویزیت کالای برق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325