طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی

شناسه مطلب : 438679
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت فرش فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش فرش به عنوان دو ابزار حیاتی می‌توانند به بهبود شناخت برند، ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و افزایش فروش کمک کنند.

تأثیر اصلی تبلیغات در فروش فرش به ایجاد شناخت بیشتر در میان مشتریان برای محصولات و خدمات شما باز می‌گردد. از طریق تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید بهترین ویژگی‌ها و طراحی‌های فرش‌های شما را به مشتریان نشان دهید و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه شما تشویق کنید.

چاپ کارت ویزیت نیز نقش مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان دارد. یک کارت ویزیت با طراحی جذاب و اطلاعات دقیق می‌تواند به عنوان یک ابزار کلانتری و اطلاع‌رسانی فوری در دسترس مشتریان قرار گیرد. این کارت می‌تواند اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه شما را به مشتریان منتقل کرده و ایجاد یک نقطه ارتباط مستقیم برای مشتریان فراهم کند.

علاوه بر این، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند به افزایش فروش کمک کنند. با افزودن پیشنهادات و تخفیفات ویژه به کارت ویزیت، مشتریان ترغیب می‌شوند تا به فروشگاه شما مراجعه کرده و از مزایای تخفیفات بهره‌مند شوند. این اقدام به افزایش جذب مشتریان جدید و ارتقاء وفاداری مشتریان فعلی شما کمک خواهد کرد، که در نهایت به افزایش درآمد و رشد کسب و کار شما منجر می‌شود.

طراحی لایه باز کارت ویزیت برای یک فرش فروشی با زمینه سرمه‌ای و کرم و طرح فرش می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب و حرفه‌ای در جلب توجه مشتریان و ایجاد هویت بصری مناسب برند عمل کند.

  1. زمینه سرمه‌ای و کرم: انتخاب رنگ‌های سرمه‌ای و کرم به عنوان زمینه کارت ویزیت، حس لطافت و آرامش را منتقل می‌کند. این رنگ‌ها با هماهنگی با محصولات فرش، ارتباط بین کارت ویزیت و محصولات فرش فروشگاه را تقویت می‌کنند.

  2. طرح فرش: اضافه کردن تصویر یک فرش زیبا به کارت ویزیت، به مشتریان اطلاعات بصری کاملی از محصولات شما ارائه می‌دهد. این طرح فرش می‌تواند به عنوان یک عنصر گرافیکی مهم در کارت ویزیت باشد و شناخت برند را افزایش دهد.

  3. لایه باز برای ویرایش آسان: استفاده از لایه باز در طراحی کارت ویزیت، به طراح این امکان را می‌دهد تا با تغییر متن، تصاویر و جزئیات دیگر، طرح کارت ویزیت را به سرعت و به راحتی با شناخت بصری محصولات جدید یا تخفیفات ویژه تطبیق دهد.

  4. اطلاعات تماس کامل: کارت ویزیت باید شامل اطلاعات تماس کامل و آدرس فرشگاه شما باشد. این اطلاعات باید به شکل واضح و خوانا قرار گیرند تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم برای ویزیت به فروشگاه شما داشته باشند.

  5. هویت بصری متناسب: طراحی کارت ویزیت باید با هویت بصری فرش فروشگاه همخوانی داشته باشد و به نظر مشتریان حرفه‌ای و جذاب بیاید. این تناسب، اعتبار برند و اثربخشی تبلیغات را بهبود می‌بخشد و به مشتریان یک تجربه یکپارچه و شناخته شده از برند فراهم می‌کند.

کارت ویزیت فروشگاه فرش ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت

طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش شامل:تصویر فرش ، وکتور لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

کارت ویزیت فرش فروشی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لایه باز , business card , کارت ویزیت فروشگاه فرش , کارت ویزیت قالی فروشی , طرح کارت ویزیت فرش فروشی , وکتور فرش , کارت ویزیت گالری فرش , تبلیغات فرش فروشی

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه فرش

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، کرم 

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فرش فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و کرم با طرح فرش فروشی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فرش فروشی

قالی ایرانی , فرش فروشی , طرح کارت ویزیت فرش فروشی , فروشگاه فرش و موکت , طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی , کارت ویزیت لایه باز , فرش , طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت , business card , کارت ویزیت فرش فروشی , کارت ویزیت گالری فرش ایرانی , قالی , کارت ویزیت قالی فروشی , کارت ویزیت فروشگاه فرش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325