طرح لایه باز کارت ویزیت سوپر گوشت

شناسه مطلب : 451596
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :28 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز کارت ویزیت سوپر گوشت

تبلیغات در شغل قصابی به عنوان ابزاری مهم برای جذب مشتریان و افزایش فروش عمل می‌کند. با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی، از جمله تبلیغات محلی، بروشورها و رسانه‌های اجتماعی، قصابی‌ها می‌توانند به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند. تأکید بر کیفیت و تازگی گوشت، معرفی تخفیف‌ها و ارائه اطلاعات درباره روش‌های تهیه و طبخ می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش وفاداری آن‌ها کمک کند.

چاپ کارت ویزیت نیز در این صنعت اهمیت ویژه‌ای دارد. کارت ویزیت به مشتریان اطلاعات تماس، آدرس و ویژگی‌های خاص فروشگاه را به صورت مختصر و جذاب ارائه می‌دهد. این کارت‌ها به مشتریان کمک می‌کنند تا در صورت نیاز به خدمات قصابی به راحتی به یاد برند بیفتند و از آن استفاده کنند. طراحی حرفه‌ای و خلاقانه کارت ویزیت می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی تصویر برند بگذارد و احساس اطمینان و کیفیت را در مشتریان ایجاد کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، تبلیغات و کارت ویزیت می‌توانند به حفظ مشتریان وفادار نیز کمک کنند. ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف‌های فصلی و اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید از طریق تبلیغات و کارت ویزیت، می‌تواند مشتریان را تشویق کند تا به طور مکرر به فروشگاه مراجعه کنند. این ارتباط مستمر نه تنها وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه به ایجاد یک پایگاه مشتری ثابت و رضایتمند کمک می‌کند و در نهایت به موفقیت پایدار قصابی منجر می‌شود.

کارت ویزیت سوپر گوشت، توسط طراحان ایران طرح جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت سوپر گوشت

طرح کارت ویزیت سوپر گوشت شامل:

بک گراند قرمز، عکس باکیفیت گوشت قرمز، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد.

 به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

مشخصات فنی کارت ویزیت قصابی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت قصابی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و عکس باکیفیت گوشت که مرتبط با شغل قصابی می باشد.
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی طرح کارت ویزیت سوپر گوشت

کارت ویزیت قصابی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت سوپر گوشت , کارت ویزیت گوشت فروشی , کارت ویزیت , طرح کارت ویزیت , طرح لایه باز کارت ویزیت قصابی , سوپر گوشت , قصابی , گوشت , طرح کارت ویزیت قصابی , کارت ویزیت لایه باز , طرح کارت ویزیت سوپر گوشت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325