طرح لایه باز کارت ویزیت سالن ماساژ

شناسه مطلب : 450635
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

 طرح کارت ویزیت سالن ماساژ

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات ماساژ تأثیر قابل توجهی بر جذب مشتریان و گسترش شناخت برند دارد.

کارت ویزیت به‌عنوان ابزاری ساده و مؤثر، اطلاعات کلیدی مانند نام مرکز خدمات ماساژ، انواع خدمات، شماره تماس و آدرس را به‌طور مختصر و جذاب ارائه می‌دهد.

این کارت‌ها می‌توانند در نمایشگاه‌های سلامتی، رویدادهای محلی یا هنگام ارائه خدمات به مشتریان داده شوند و به‌این‌ترتیب به راحتی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرند.

طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت می‌تواند تأثیر زیادی بر تصویر برند شما داشته باشد. با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های آرامش‌بخش و مرتبط با خدمات ماساژ، می‌توانید حس آرامش و راحتی را به مشتریان منتقل کنید.

زمانی که مشتریان کارت ویزیتی با طراحی زیبا و متناسب دریافت کنند، اعتماد بیشتری نسبت به کیفیت خدمات شما پیدا خواهند کرد و این امر می‌تواند آن‌ها را ترغیب به استفاده مجدد از خدمات شما کند.

علاوه بر این، کارت ویزیت‌ها به ایجاد ارتباطات پایدار و جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند. مشتریانی که از خدمات شما راضی هستند، می‌توانند کارت ویزیت شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند و به این ترتیب، شبکه مشتریان شما گسترش می‌یابد.

این ارجاع‌های شخصی نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به وفاداری مشتریان فعلی نیز انجامیده و در نهایت به رشد و موفقیت کسب‌وکار خدمات ماساژ شما منجر شود.

کارت ویزیت لایه باز سالن ماساژ، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز کارت ویزیت سالن ماساژ

طرح کارت ویزیت سالن ماساژ شامل:

بکگراند صورتی، تصویر شمع و وسایل ماساژ، گل، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز سالن ماساژ

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز سالن ماساژ
  • همنشینی مناسب رنگ صورتی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عکس با کیفیت وسایل ماساژ که مناسب با کارت ویزیت لایه باز سالن ماساژ می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

سالن ماساژ , کارت ویزیت لایه باز سالن ماساژ , کارت ویزیت مرکز ماساژ , مرکز ماساژ , کارت ویزیت PSD , طرح کارت ویزیت سالن ماساژ , کارت ویزیت ماساژور , کارت ویزیت لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت مرکز ماساژ , کارت ویزیت , کارت ویزیت سالن ماساژ , ریلکسیشن , دانلود psd سالن ماساژ , کارت ویزیت سالن ماساژ , ماساژور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325