طرح لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی

شناسه مطلب : 418712
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت اتو سرویس

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای شغل تعویض روغنی بسیار مهم هستند. یک کارت ویزیت جذاب و حرفه‌ای می‌تواند به مشتریان نشان دهد که شما یک تعویض روغنی قابل اعتماد هستید و با کیفیت خدماتی ارائه می‌دهید. در ادامه به برخی از تاثیرات تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل تعویض روغنی می‌پردازیم:

  1. جذب مشتریان جدید: یک کارت ویزیت با طراحی مناسب و مشخصات شرکت شما به مشتریان جدید کمک می‌کند تا شما را به راحتی پیدا کنند و در صورت نیاز به خدمات شما مراجعه کنند.

  2. افزایش اعتماد مشتریان: یک کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و قابل اعتماد، اعتماد مشتریان را به شما افزایش می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد که به شما اعتماد کنند.

  3. تبلیغات ارزان: چاپ کارت ویزیت یکی از روش‌های ارزان برای تبلیغات است و می‌تواند به شما کمک کند تا با هزینه کمتری به تبلیغات بپردازید و بیشتر دیده شوید.

در کل، چاپ کارت ویزیت و تبلیغات مرتبط با شغل تعویض روغنی می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید جذب کنید، اعتماد مشتریان را افزایش دهید و با هزینه کمتری به تبلیغات بپردازید.

طراحی کارت ویزیت مناسب یک کسب و کار تعویض روغنی، به منظور تبلیغ و افزایش شناخت در بین مشتریان بسیار مهم است. زمینه نارنجی و مشکی به همراه برجستگی های طلایی به طرح زیبا و متناسبی برای این کسب و کار می باشد. در اینجا پنج پاراگراف در مورد تأثیر کارت ویزیت در کسب و کار تعویض روغنی بیان شده است:

  1. جذب مشتریان جدید: با داشتن کارت ویزیت مناسب، مشتریان بیشتری به شما رجوع خواهند کرد. طراحی جذاب کارت ویزیت شما به عنوان یک نماینده خدمات تعویض روغنی می‌تواند برای مشتریان محلی و جدید جذاب باشد و آنها را به شما جذب کند.

  2. ایجاد اعتماد: یک کارت ویزیت با کیفیت باعث ایجاد اعتماد بین شما و مشتریانتان خواهد شد. با داشتن کارت ویزیتی که حرفه‌ای و متناسب با کسب و کارتان است، مشتریان مطمئن هستند که خدماتی که شما ارائه می‌دهید، حرفه‌ای و با کیفیت است.

  3. تبیین خدمات: با استفاده از کارت ویزیت، شما می‌توانید خدماتی که ارائه می‌دهید را به مشتریانتان معرفی کنید. با استفاده از کارت ویزیت، مشتریانتان می‌توانند به راحتی خدماتی که شما ارائه می‌دهید را درک کنند و برای دریافت خدمات به شما رجوع کنند.

    1. انتخاب رنگ‌های مناسب: رنگ‌های مناسب برای کارت ویزیت تعویض روغنی باید مرتبط با حوزه کاری شما باشد. انتخاب رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز، به عنوان رنگ‌های گرم و پویا، می‌تواند انرژی و شور و شعف را به کارت ویزیت اضافه کند. همچنین، استفاده از رنگ‌های مشکی، آبی و سفید، که بیشتر به‌عنوان رنگ‌های کلاسیک و حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شوند، می‌تواند برای کسب و کار شما قابل قبول باشد.

    2. استفاده از تصاویر و عکس: استفاده از تصاویر و عکس‌های مناسب در کارت ویزیت تعویض روغنی می‌تواند به طراحی کارت شما جذابیت بیشتری ببخشد. علاوه بر عکس از خودروها و لوازم جانبی آن، می‌توانید از عکس‌هایی که به مشتریان شما یادآوری می‌کند که مراجعه به فروشگاه شما چقدر مهم است، استفاده کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید از تصاویری که یک خودروی پرفروش یا یک موتور سیکلت محبوب را نشان می‌دهد، استفاده کنید.

    3. اضافه کردن اطلاعات کارت ویزیت: در کارت ویزیت تعویض روغنی باید اطلاعات مربوط به کسب و کار شما درج شود. این اطلاعات شامل نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن و سایت و یا شبکه‌های اجتماعی مربوط به کسب و کار شما است. با اضافه کردن این اطلاعات، مشتریان شما به راحتی می‌توانند با شما تماس بگیرند یا به فروشگاه شما مراجعه کنند.

کارت ویزیت تعمیرات اتو سرویس ،جهت تبلیغات و نصب سردر این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت تعویض روغنی

طرحکارت ویزیت تعویض روغنی شامل: وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.



مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه بازاتو سرویس

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، نارنجی

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و نارنجی با طرح اتو سرویس
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از وکتورمرتبط
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت اتو سرویس

خودرو , کارت ویزیت فروشگاه تعویض روغنی , دانلود کارت ویزیت تعویض روغنی , طرح کارت ویزیت تعویض روغنی , روغن , کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی , کارت ویزیت لایه باز , تعویض روغن , business card , PSD , کارت ویزیت تعویض روغنی , اتو سرویس , کارت ویزیت سرویسکاری اتومبیل , کارت ویزیت لایه باز اتوسرویس , دانلود psd کارت ویزیت تعویض روغنی , طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه تعویض روغنی , کارت ویزیت , ماشین , روغن موتور , کارت ویزیت اتوسرویس , کارت ویزیت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325