طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی

شناسه مطلب : 430001
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت کلاس نقاشی

 

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای آموزشگاه‌های نقاشی نقش مهمی در جذب دانش‌آموزان و توسعه این نوع کسب و کار دارند. این دو راهکار با ایجاد شناخت بیشتر از خدمات آموزشی، ایجاد تصویر مثبت از آموزشگاه و ایجاد تعامل با مخاطبان، به ترویج و توسعه آموزشگاه نقاشی کمک می‌کنند.

اولاً، تبلیغات از طریق وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، به آموزشگاه نقاشی امکان دسترسی به تعداد بیشتری از افراد علاقه‌مند به هنر و نقاشی را می‌دهد. تبلیغات می‌توانند با نمایش آثار هنری دانش‌آموزان و پیشرفت‌های آن‌ها، اعتماد و انگیزه مخاطبان را به تجربه آموزشی در این آموزشگاه تقویت کنند.

ثانیاً، چاپ کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و مرتبط با هنر نقاشی، ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و اولیاء امور را تقویت می‌کند. این کارت‌ها حاوی اطلاعات تماس، آدرس آموزشگاه و حتی نمونه‌هایی از آثار نقاشی دانش‌آموزان می‌شوند. این ابزارها به دانش‌آموزان و اولیاء امور اطلاعات کافی را ارائه می‌دهند تا انتخاب آموزشگاه نقاشی را با اطمینان بیشتری انجام دهند.

سوماً، طراحی کارت ویزیت با تمرکز بر هنر و نقاشی، به آموزشگاه نقاشی هویت خاصی می‌بخشد. طراحی با رنگ‌های جذاب و تصاویر مرتبط با نقاشی، حس هنری و خلاقیت را به مخاطبان انتقال می‌دهد و آن‌ها را به آموزش نقاشی در این آموزشگاه ترغیب می‌کند.

به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای آموزشگاه‌های نقاشی نقش مهمی در ترویج خدمات آموزشی، ایجاد تصویر مثبت از آموزشگاه و ارتقاء تعامل با مخاطبان ایفا می‌کنند. این دو راهکار به توسعه و موفقیت این نوع کسب و کار کمک می‌کنند و در ایجاد تجربه‌ای ممتاز برای دانش‌آموزان نقش مهمی دارند.

طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه نقاشی، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از آموزشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی

طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی شامل:  عکس با کیفیت ، وکتور کودک ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی، کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه نقاشی، طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی، کارت ویزیت رنگی، طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه نقاشی ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت آموزشگاه نقاشی
  • هم نشینی مناسب رنگهای کرم در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط و وکتور نقاشی در طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
 

آموزشگاه هنر , هنر , کلاس نقاشی , آکادمی هنر , طرح کارت ویزیت کلاس نقاشی , کارت ویزیت کلاس نقاشی , کارت ویزیت هنرکده , طرح لایه باز کارت ویزیت کلاس نقاشی , هنرکده , طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی , کارت ویزیت آموزشگاه , گالری هنر , کارت ویزیت آموزشگاه هنر , کلاس نقاشی , دانلود طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی , نقاشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325