طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی

شناسه مطلب : 427172
رنگ : آبی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :202 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کاتالوگ موبایل فروشی

طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی و کاربرد آن در تبلیغات:

۱. طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی: طراحی کاتالوگ موبایل فروشی به صورت لایه باز، به معنای ارائه فایل قابل ویرایش است که امکان تغییر و تنظیم آن به دلخواه برای هر فروشگاه یا برند موبایل فروشی وجود دارد. این طرح‌ها معمولاً در فرمت‌های مانند PSD (فتوشاپ) یا AI (الیستریتور) ارائه می‌شوند و برای افرادی که تجربه در طراحی دارند، امکان ویرایش آن‌ها بسیار آسان است.

۲. کاربرد طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی در تبلیغات: استفاده از طرح‌های لایه باز در تبلیغات موبایل فروشی امکان انطباق با سلیقه و نیازهای مختلف مخاطبان را فراهم می‌کند. با ویرایش متن، تصاویر و طرح‌بندی محصولات در کاتالوگ، می‌توان به راحتی تغییراتی اعمال کرد که برخوردهای بهتر و مؤثرتر با مشتریان را به ارمغان می‌آورد. این امکان می‌تواند باعث ایجاد کاتالوگ‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد و جذاب برای هر فصل، تخفیفات و تازه‌ها شود.

۳. تنوع در محتوا و طرح‌بندی: طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی به تبلیغات‌دهندگان امکان می‌دهد که با استفاده از تنوع در محتوا و طرح‌بندی، نیازها و مطالب مختلف مخاطبان را تأمین کنند. این تنوع می‌تواند شامل قالب‌های مختلف برای تخفیف‌ها، محصولات جدید، مقایسه مشخصات تلفن‌ها و نکات فنی، برندهای مختلف و ... باشد. این رویکرد، باعث جذب مشتریان مختلف و ارتقاء تجربه خرید آن‌ها می‌شود.

۴. افزایش اعتماد مشتری: استفاده از طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی، به مشتریان اطمینان می‌دهد که اطلاعات ارائه شده در تبلیغات دقیق و واقعی است. زیرا مشتریان می‌توانند با مشاهده لایه‌های باز، جزئیات بیشتری از ترکیب تصاویر و متن‌ها را ببینند و مطمئن شوند که همه‌چیز درست و شفاف است. این اعتماد به مشتری باعث افزایش احتمال خرید و حفظ مشتریان قبلی می‌شود.

در کل، طرح لایه باز کاتالوگ موبایل فروشی ابزاری بسیار موثر و قدرتمند در تبلیغات می‌باشد. با انعطاف‌پذیری در طراحی و ارائه محتوا، می‌توان از آن برای جذب و حفظ مشتریان، افزایش فروش و ارتقاء هویت برند استفاده کرد.

کاتالوگ فروشگاه موبایل، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این  فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کاتالوگ فروشگاه موبایل

طرح کاتولوگ و بروشور موبایل فروشی شامل: عکس با کیفیت موبایل ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کاتالوگ ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح کاتالوگ موبایل فروشی 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                202 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کاتالوگ موبایل فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت موبایل که مناسب با طرح موبایل فروشی می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی کاتالوگ موبایل فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی کاتالوگ موبایل فروشی 

کاتالوک فروشگلاه موبایل , کاتالوگ فروشگاه موبایل , کاتالوگ psd , کاتالوگ لایه باز , کاتالوگ گالری موبایل , طرح کاتالوگ فروشگاه موبایل , کاتالوک موبایل , مجله تبلیغاتی , کاتالوگ , طرح کاتالوگ موبایل فروشی , کاتالوک موبایل فروشی , طرح کاتالوک تبلیغاتی , کاتالوگ تبلیغاتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325