طرح لایه باز کاتالوگ لباس فروشی زنانه

شناسه مطلب : 426558
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :185 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کاتالوگ لباس فروشی 

طرح لایه باز کاتالوگ فروشگاه پوشاک بانوان یکی از ابزارهای مؤثر و کاربردی در تبلیغات و ترویج محصولات پوشاک بانوان می‌باشد. این کاتالوگ‌ها با استفاده از طراحی جذاب و ارائه اطلاعات دقیق به مشتریان، به عنوان یک ابزار مهم برای جلب توجه، افزایش فروش و ارتقاء هویت برند در بازار پوشاک عمل می‌کنند.

  1. نمایش تنوع محصولات: طراحی لایه باز کاتالوگ‌ها به فروشگاه‌های پوشاک بانوان اجازه می‌دهد تا تنوع بیشتری از محصولات خود را به نمایش بگذارند. با قرار دادن تصاویر و اطلاعات دقیق درباره انواع لباس‌ها، کفش‌ها، لوازم جانبی و اکسسوری‌ها، مشتریان به راحتی می‌توانند از میان گزینه‌ها انتخاب کنند و به خرید مطمئن‌تری دست پیدا کنند.

  2. ارتقاء تجربه خرید: لایه باز کاتالوگ‌ها به مشتریان اجازه می‌دهد به‌صورت آنلاین یا چاپی آن‌ها را مشاهده کنند. این تجربه خرید دوست‌داشتنی، می‌تواند به‌عنوان یک راهکار مؤثر در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی عمل کند. همچنین، افزایش تجربه خرید منجر به افزایش احتمال مراجعه دوباره به فروشگاه و خرید محصولات بیشتر می‌شود.

  3. انتقال ارزش به مشتری: طرح لایه باز کاتالوگ‌ها، امکان اضافه کردن جزئیات مرتبط با تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، کدهای تخفیف و مسابقات تبلیغاتی را به مشتریان می‌دهد. این اطلاعات مهم به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را با در نظر گرفتن تخفیف‌ها و پیشنهادها انجام دهند و از خرید با ارزش‌تری بهره‌مند شوند.

  4. تبلیغات هدفمند و مؤثر: طراحی لایه باز کاتالوگ‌ها به فروشگاه‌های پوشاک بانوان این امکان را می‌دهد که از نقاط قوت و محبوبیت محصولات خود استفاده کنند و این نکته‌ها را به عنوان نقطه عطفی برای تبلیغات استفاده کنند. همچنین، ارتقاء کیفیت تصاویر و طراحی در کاتالوگ‌ها باعث می‌شود تا تبلیغات بصری‌تر و جذاب‌تری ارائه شود که به افزایش جذب مشتریان کمک می‌کند.

به‌طور کلی، طرح لایه باز کاتالوگ فروشگاه پوشاک بانوان ابزاری مؤثر در تبلیغات و جذب مشتریان است که از طریق نمایش تنوع محصولات، ارتقاء تجربه خرید، انتقال ارزش و تبلیغات هدفمند، به افزایش فروش و ارتقاء هویت برند کمک می‌کند.

کاتالوگ لباس فروشی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کاتالوگ لباس فروشی

طرح کاتولوگ و بروشور لباس فروشی شامل: عکس با کیفیت مدل لباس زنانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کاتالوگ ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح کاتالوگ لباس فروشی 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                185 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کاتالوگ لباس فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط که مناسب با طرح لباس فروشی می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی کاتالوگ لباس فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی کاتالوگ لباس فروشی 

طرح کاتالوگ لباس فروشی , کاتالوگ psd , بروشور , طرح بروشور , کاتالوگ لباس فروشی , کاتالوگ , کاتالوگ لباس فروشی زنانه , کاتالوگ لایه باز , طرح لایه بازکاتالوگ لباس فروشی , طرح کاتالوگ لباس فروشی زنانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325