طرح لایه باز کاتالوگ لباس فروشی

شناسه مطلب : 419118
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :294 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کاتالوگ لباس فروشی 

طرح لایه باز کاتالوگ لباس فروشی زنانه، یکی از ابزارهایی است که برای تبلیغات در صنعت مد، به کار می‌رود. این کاتالوگ می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر جهت تبلیغات لباس‌های زنانه در اختیار فروشندگان قرار گیرد. در ادامه، به بررسی تاثیر طرح لایه باز کاتالوگ لباس فروشی زنانه و کاربرد آن در تبلیغات پرداخته می‌شود.

  1. بهبود نمایش محصولات: طراحی یک کاتالوگ لباس فروشی زنانه با لایه باز، می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا محصولات خود را با بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. برای مثال، در صورتی که عکس محصول در فایل کاتالوگ با کیفیت بالا و با رنگ‌های مناسب قرار گیرد، این می‌تواند اولین قدم برای جذب مشتری باشد.

  2. افزایش رویکرد مشتری: طراحی یک کاتالوگ با لایه باز، می‌تواند برای مشتریان جذابیت بیشتری ایجاد کند. با استفاده از طراحی‌های خلاقانه و استفاده از رنگ‌های جذاب، این کاتالوگ می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و برای آن‌ها امکان پذیر شود تا با محصولات شما آشنا شوند و نیازهای خود را بهتر درک کنند.

  3. افزایش فروش: طراحی یک کاتالوگ لایه باز لباس فروشی زنانه، می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا فروش خود را افزایش دهند. با استفاده از کاتالوگ‌های موثر، فروشندگان می‌توانند محصولات خود را به صورت جذابی به نمایش بگذارند.

    چاپ کاتالوگ لباس فروشی زنانه با طرح لایه باز، یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان و افزایش فروش می‌باشد. در این کاتالوگ می‌توانید تمام محصولات فروشگاه را به همراه تصاویر مرتب و به دسته‌بندی‌های مختلف درج کنید. با به کارگیری رنگ‌های جذاب و طراحی خلاقانه، می‌توانید توجه مخاطبان را به سوی محصولات خود جلب کنید و آن‌ها را به خرید ترغیب کنید.

    در کاتالوگ لباس فروشی زنانه، می‌توانید تصاویر با کیفیت بالا از محصولات ارائه شده در فروشگاه قرار دهید. به این ترتیب، مشتریان شما به راحتی می‌توانند با مشاهده تصاویر، بهترین تصمیم را برای خرید لباس مورد نیاز خود بگیرند. همچنین، این کاتالوگ می‌تواند اطلاعات مفیدی مانند قیمت، سایز و جزئیات فنی محصولات را نیز به صورت جامع در اختیار مشتریان قرار دهد.

    طراحی کاتالوگ لباس فروشی زنانه به گونه‌ای است که به مخاطبان، تصور از سبک و مد لباس‌های فروشگاه شما بدهد. با این کار، مخاطبان می‌توانند تصمیم خرید بهتری بگیرند و احتمال بازدید مجدد به فروشگاه شما افزایش می‌یابد. همچنین، این کاتالوگ می‌تواند نماینده فروشگاه شما در بازار بوده و با کمک آن، فروشگاه شما را به عنوان یک برند قوی ترشناخته شود.

 

کاتالوگ لباس فروشی، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کاتالوگ لباس فروشی

طرح کاتولوگ و بروشور لباس فروشی شامل: عکس با کیفیت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کاتالوگ ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح کاتالوگ لباس فروشی 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز ، سفید

سایز:                                294 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کاتالوگ لباس فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط که مناسب با طرح لباس فروشی می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی کاتالوگ لباس فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی کاتالوگ لباس فروشی 

کاتالوگ psd , طرح کاتالوگ لباس فروشی زنانه , کاتالوگ لباس فروشی زنانه , طرح لایه بازکاتالوگ لباس فروشی , کاتالوگ لباس فروشی , بروشور , طرح بروشور , کاتالوگ لایه باز , کاتالوگ , طرح کاتالوگ لباس فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325