طرح لایه باز کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی

شناسه مطلب : 434559
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :123 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی 

 

طراحی کاتالوگ با لایه باز برای فروشگاه لوازم خانگی برقی می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای جذب مشتریان و ارتقاء فروش خدمت کند. این کاتالوگها با امکان لایه باز اجازه می‌دهند تا اطلاعات، تصاویر و محتوا را بازبینی و ویرایش کرد و مطابق با نیازهای خاص فروشگاه تنظیم شوند.

اولین مزیت استفاده از طرح لایه باز در کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی برقی، این است که این ابزار به مشتریان و مخاطبان اجازه می‌دهد تا از طریق تغییرات و به‌روزرسانی‌های آسان، اطلاعات محصولات و خدمات را ببینند. این امر به شما اجازه می‌دهد تا همواره به‌روز و با محتوای جدید، ارائه محتوایی جذاب و جذاب به مشتریان خود داشته باشید.

دومین مزیت این است که می‌توانید از لایه‌های مختلف برای دسته‌بندی محصولات، ارائه خدمات، یا حتی ارائه معرفی برندها و تخفیف‌ها استفاده کنید. این نوع طراحی به شما امکان می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های متفاوتی را در هر قسمت از کاتالوگ اعمال کنید.

سومین مزیت استفاده از لایه باز در کاتالوگهای لوازم خانگی برقی این است که این ابزار می‌تواند برای معرفی و ارائه محصولات جدید و نوآوری‌های فروشگاه شما استفاده شود. امکان جایگذاری عکس‌ها، توضیحات جامع و جذاب و حتی دسته‌بندی محصولات، به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی جزئیات محصولات را مشاهده کنند و تصمیم به خرید بگیرند.

در نهایت، این ابزار به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، امکان ارائه یک تجربه تعاملی و جذاب را برای مشتریان فراهم می‌کند. آنها می‌توانند به راحتی در کاتالوگ جستجو کنند، محتوا را مشاهده کنند و حتی اطلاعات را دریافت کنند که این امر می‌تواند به افزایش تعامل با مشتریان و افزایش فروش کمک کند.

کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی

طرح کاتولوگ و بروشور فروشگاه لوازم خانگی شامل: عکس با کیفیت لوازم برقی آشپزخانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کاتالوگ ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی 

 

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               123 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت لوازم خانگی برقی که مناسب با طرح فروشگاه لوازم خانگی می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی
  • طراحی ساده و کاربردی کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی 

طرح کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی , طرح بروشور , کاتالوگ لایه باز , طرح لایه باز کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی , کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی , کاتالوگ psd , کاتالوگ فروشگاه لوازم خانگی برقی , بروشور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325