طرح لایه باز پوستر گرامیداشت روز ازدواج

شناسه مطلب : 445396
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :177 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز ازدواج

روز گرامیداشت ازدواج به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای اجتماعی و فرهنگی، به افراد فرصت می‌دهد تا عشق و ارادت خود را به همسران و شرکای زندگی خود ابراز کنند. این روز یک فرصت است برای بازنگری در روابط، تقدیر از همدلی و حمایت متقابل و همچنین تجدید وعده‌های عاشقانه. در این روز، افراد به یاد می‌آورند که ازدواج یک سفر مشترک است که نیازمند توجه، احترام و پشتیبانی مداوم است.

چاپ بنرهایی برای جشن گرفتن این روز می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. بنرها با طراحی‌های جذاب و پیام‌های ارزشمند می‌توانند به افراد یادآوری کنند که ارتباطات عاطفی مانند ازدواج نیازمند مراقبت و توجه مداوم هستند و این روز فرصتی است برای تقویت بیشتر این ارتباطات. همچنین، بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عالی برای کسب و کارهای مرتبط با ازدواج عمل کنند، از جمله فروشگاه‌های طلا و جواهرات، خدمات مراسم عروسی و تورهای مسافرتی عروسی.

علاوه بر این، چاپ بنرها می‌توانند به ترویج ایده‌هایی مانند ارتقاء بیشتر آگاهی از اهمیت و مهارت‌های مورد نیاز برای ساخت یک رابطه پایدار و شاد کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی مانند توجه به ارتباطات عاطفی، تقویت اعتماد و احترام متقابل و یادآوری اهمیت پشتیبانی مداوم در روابط را به افراد منتقل کنند. در نتیجه، چاپ بنرها نقش مهمی در ترویج مفهوم عشق، احترام و وفاداری در روابط ازدواجی و تقویت ارتباطات خانوادگی و اجتماعی دارند.

بنر  روز ازدواج، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ازدواج

طرح بنر روز ازدواج شامل: تایپوگرافی مرتبط و متن تبریک سالروز پیوند امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ازدواج  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ازدواج

ابعاد:                               200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               177 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ازدواج
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز ازدواج
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از  تایپوگرافی مرتبط در طرح بنرروز ازدواج

سالروز ازدواج امام علی , دانلود بنر روز ازدواج , ازدواج امام علی و حضرت فاطمه , بنر روز ۱۸ ذی الحجه , بنر روز ازدواج , بنر لایه باز 18ذی الحجه , روز ازدواج حضرت فاطمه زهرا , دانلود psd بنر سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه , سالروز مناسبت ازدواج امام علی و حضرت زهرا , روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه , روز ازدواج امام علی , بنر سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه (س) , بنر لایه باز روز ازدواج , روز ازدواج حضرت فاطمه , ازدواج , سالروز ازدواج حضرت فاطمه , روز ازدواج , روز ملی ازدواج , طرح بنر روز ازدواج , تایپوگرافی فاطمه و علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325