طرح لایه باز پوستر هفته دولت

شناسه مطلب : 428454
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :188 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز شهادت شهید رجایی و باهنر

هفته دولت به عنوان یک رویداد مهم و معتبر در تقویت ارتباط میان مردم و دولت در کشورهای مختلف تجلی می‌یابد. در این هفته، دولت و نهادهای مرتبط با آن اقدامات و برنامه‌های مختلفی را جهت اطلاع‌رسانی و همگام‌سازی با جامعه برنامه‌ریزی می‌کنند. این رویداد به فرصتی تبدیل می‌شود تا دولت اقدامات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد، بهداشت، آموزش و برنامه‌های اجتماعی به مردم اعلام و توضیح دهد.

یکی از راه‌های موثر برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در هفته دولت، چاپ بنرهای تبلیغاتی است. این بنرها با استفاده از تصاویر و متن‌های جذاب، پیام‌ها و اهداف دولت را به مردم منتقل می‌کنند. اثربخشی این بنرها در جذب توجه و انتقال اطلاعات به مخاطبان بسیار مهم است. همچنین، چاپ بنرها به عنوان یک روش ارتباطی سنتی می‌تواند ارتباط نزدیک‌تری میان مردم و دولت ایجاد کند و به ارتقاء شناخت جامعه از اهداف و خدمات دولت کمک کند.

از دیگر تاثیرات مثبت چاپ بنر در هفته دولت می‌توان به ایجاد افتخار و هویت ملی اشاره کرد. بنرها با طراحی‌های خاص و استفاده از عناصر نمادین می‌توانند افتخار و ارتباط مردم با دولت و کشور را تقویت کنند. این بنرها به عنوان نماینده‌های تصویری از دولت و اقدامات آن در جامعه عمل می‌کنند و به افزایش اعتماد و انگیزه مردم برای همکاری با دولت کمک می‌کنند. در نتیجه، چاپ بنرها در هفته دولت نقش مهمی در ایجاد همبستگی و تعامل مثبت بین مردم و دولت ایفا می‌کنند.

طرح لایه باز بنر هفته دولت، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت هفته دولت طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دولت

طرح بنر هفته دولت شامل: تصویر آیت الله خامنه ای ، تایپوگرافی ،  تذهیب، کادر اسلیمی، نقوش اسلیمی و متن گرامیداشت هفته دولت می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی هفته دولت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               188 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی هفته دولت
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح بنر
  • استفاده مناسب از نقوش اسلیمی در طراحی بنر
  • استفاده از متن گرامیداشت هفته دولت

طرح بنر گرامیداشت هفته دولت , طرح بنر هفته دولت , تصویر شهید رجایی , بنر گرامیداشت هفته دولت , تصویر شهید باهنر , سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , بنر هفته دولت , شهادت شهید باهنر , بنر سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , هفته دولت , شهادت شهید رجایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325