طرح لایه باز پوستر هفته دولت

شناسه مطلب : 428210
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :89 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز شهادت شهید رجایی و باهنر

هفته دولت یکی از رویدادهای مهم و جشنواره‌های سالانه در بسیاری از کشورها است که به منظور گرامی داشت و تجلیل از نقش دولت و اداره‌های اجرایی در توسعه و پیشرفت کشورها برگزار می‌شود. این هفته عمدتاً به برگزاری مراسم، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های مختلفی اختصاص دارد که به منظور آشنایی مردم با دستاوردها و برنامه‌های دولتی، اهمیت و نقش اجرایی در توسعه کشور انجام می‌شود.

در این هفته، تاثیر چاپ بنر و تبلیغات در ارتقاء آگاهی عمومی از برنامه‌ها، سیاست‌ها و اقدامات دولتی بسیار مهم و تأثیرگذار است. چاپ بنر‌ها با استفاده از جملات کوتاه، تصاویر زیبا و طراحی جذاب، می‌توانند به عنوان ابزاری قوی برای ارتقاء شناخت عمومی از دستاوردها و اقدامات دولتی عمل کنند. این بنرها می‌توانند به عنوان راهکاری موثر برای جذب توجه مردم به مسائل مختلف، مانند بهبود زیرساخت‌ها، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و سایر زمینه‌های کلان اجتماعی، مورد استفاده قرار گیرند.

از سوی دیگر، چاپ بنرها می‌توانند در اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای هفته دولت نقش مهمی ایفا کنند. با اطلاع‌رسانی مناسب و به‌روز از برنامه‌ها و رویدادهای هفته دولت از طریق بنرها، رسانه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، می‌توان به رشد و گسترش دسترسی مردم به اطلاعات مرتبط با رویدادهای مهم این هفته کمک کرد. به طور خلاصه، چاپ بنرها به عنوان ابزاری قوی و تأثیرگذار در ارتقاء شناخت جامعه از هفته دولت و نقش اجرایی دولت در توسعه کشور، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

طرح لایه باز بنر هفته دولت، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت هفته دولت طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دولت

طرح بنر هفته دولت شامل: تصویر پرچم ایران ، تایپوگرافی ،  تذهیب، کادر اسلیمی، نقوش اسلیمی و متن گرامیداشت هفته دولت می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی هفته دولت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               89 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی هفته دولت
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و طرح بنر
  • استفاده مناسب از نقوش اسلیمی در طراحی بنر
  • استفاده از متن گرامیداشت هفته دولت

شهادت شهید باهنر , تصویر شهید رجایی , سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , بنر گرامیداشت هفته دولت , هفته دولت , شهادت شهید رجایی , بنر سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , طرح بنر هفته دولت , بنر هفته دولت , طرح بنر گرامیداشت هفته دولت , تصویر شهید باهنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325