طرح لایه باز پوستر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 440914
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :218 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، مراسمی مهم در تاریخ اسلام است که همواره با شادی و خرمنی جشن گرفته می‌شود. این روز، زمانی است که مسلمانان به ویژه شیعیان، به مناسبت ولادت امام زمان (عج)، یا همان امام مهدی (عج)، که در باور شیعیان بر امر کل انسانیت حکومت خواهد کرد، جشن می‌گیرند. این مراسم با برگزاری مراسمات مذهبی، قرائت قرآن، نوای مداحی و دعاهای خاص، همراه است و موجب توحید و اتحاد مسلمانان می‌شود.

چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با نیمه شعبان و ولادت امام زمان نقش بسزایی در گسترش آگاهی و ایجاد همبستگی در جامعه دارند. این بنرها با تصاویر و متن‌های محرک، مردم را به شرکت در مراسمات و جشن‌های مذهبی دعوت می‌کنند و این رویداد را به یک فرصت برای ارتقاء اخلاق و ایمان تبدیل می‌کنند. این اقدام همچنین به ترویج مفاهیم انسانی مانند محبت، عدالت و همبستگی کمک می‌کند.

بنابراین، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر، نه تنها در اطلاع‌رسانی درباره مراسمات نیمه شعبان و ولادت امام زمان کارایی دارد، بلکه به ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال در این مراسمات و تقویت ارتباط اجتماعی و مذهبی کمک می‌کند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:تایپوگرافی یا امام زمان و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، سبز

سایز:                               218 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم و سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی یا امام زمان در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

نیمه شعبان , امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , بنر ولادت حضرت مهدی , بنر لایه باز نیمه شعبان , تایپوگرافی یا امام زمان , طرح بنر میلاد امام مهدی , بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر نیمه شعبان , بنر ولادت امام زمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325