طرح لایه باز پوستر ماه مبارک رمضان نذری و اطعام مناطق محروم

شناسه مطلب : 441523
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ماه رمضان

ماه رمضان، به عنوان نشانه‌ای از ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی، در قلب مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد. این ماه، فرصتی است برای تقویت ارتباط با خداوند و بهبود روحیه و اخلاق انسان، از طریق روزه‌گیری، تلاوت قرآن، صدقه‌دادن و اعمال خیر. چاپ بنرهای مرتبط با ماه رمضان، نقش بسیار مهمی در ترویج این ارزش‌ها و ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال مردم در این ماه مقدس دارد.

بنرهای ماه رمضان، با طراحی‌های زیبا و پرانرژی، می‌توانند احساس محبت و تعلق به این ماه را در مردم تقویت کنند. این بنرها معمولاً شامل تصاویری از صحنه‌های مرتبط با ماه رمضان مانند نماز، قرآن، صدقه و سحرخیزی هستند که باعث ایجاد ارتباط مستقیم با این ماه مهم و ارزشمند می‌شوند و افراد را به مشارکت فعال دعوت می‌کنند.

علاوه بر این، بنرهای ماه رمضان می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی قدرتمند، پیام‌هایی از اهمیت روحانیت و معنویت در زندگی روزمره، ترویج مفاهیم انسانی مانند بخشش و احسان، و ایجاد فضایی از انسجام و همبستگی در جامعه را منتقل کنند. به این ترتیب، چاپ بنرهای مرتبط با ماه رمضان به شکل موثری می‌تواند به ایجاد فضایی پراز انرژی مثبت و ارتقاء ارزش‌های انسانی کمک کند و به ترویج مشارکت فعال در این ماه مقدس کمک نماید.

عناصر استفاده شده در طرح بنر ماه رمضان

طرح بنر ماه رمضان شامل: تایپوگرافی عیدی برای همه ، تصویر غذای نذری و متن گرامیداشت ماه رمضان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ماه رمضان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ماه رمضان

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنرماه رمضان
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر ماه رمضان
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی عیدی برای همه در طرح بنر

بنر اطعام نیازمندان , رمضان مبارک , غذای نذری , طرح بنر ماه رمضان , طرح افطاری , بنر لایه باز ماه رمضان , تایپوگرافی عیدی برای همه , بنر , طرح لایه باز بنر ماه رمضان , رمضان کریم , طرح بنر افطاری , ماه رمضان , افطاری , بنر ماه رمضان , طرح لایه باز , بنر رمضان , دانلود بنر ماه رمضان , بنر گرامیداشت ماه رمضان , بنر مناسبتی , رمضان , طرح بنر رمضان , اطعام نیازمندان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325