طرح لایه باز پوستر عملیات وعده صادق 2

شناسه مطلب : 451335
ابعاد :200 در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز پوستر عملیات وعده صادق 2

حمله "وعده صادق 2" یکی از عملیات‌های مهم و نمادین نیروهای مقاومت اسلامی بود که به‌عنوان پاسخی به تجاوزات و تهدیدات مکرر رژیم صهیونیستی صورت گرفت. این عملیات در راستای دفاع از حقوق ملت‌های تحت ستم و نشان‌دهنده عزم و اراده نیروهای مقاومت در مقابله با ظلم و ستم انجام شد. "وعده صادق 2" به‌عنوان نمادی از استقامت و وحدت در برابر دشمن، توانست توجه جهانیان را به خود جلب کند و امید را در دل ملت‌های آزادی‌خواه زنده نگه دارد.

چاپ و نصب بنرهای مرتبط با "وعده صادق 2" تأثیر بسزایی در گسترش پیام این عملیات و افزایش آگاهی عمومی دارد. بنرها به‌عنوان ابزارهای بصری مؤثر، می‌توانند تصاویری از قهرمانان و شعارهای حماسی را به‌طور واضح به جامعه منتقل کنند. طراحی خلاقانه و جذاب این بنرها باعث می‌شود که مردم به‌راحتی توجهشان جلب شود و احساس همبستگی و اتحاد را در خود تقویت کنند. این بنرها همچنین به یادآوری فداکاری‌های نیروهای مقاومت و اهمیت ایستادگی در برابر ظلم کمک می‌کنند.

نصب بنرهای "وعده صادق 2" در مکان‌های عمومی و پر تردد، می‌تواند به ایجاد یک فضای حماسی و پرانرژی در جامعه منجر شود. این بنرها نه‌تنها یادآور تلاش‌ها و فداکاری‌های نیروهای مقاومت هستند، بلکه به تقویت هویت ملی و اجتماعی نیز کمک می‌کنند. در نهایت، این بنرها می‌توانند نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در حمایت از مقاومت و ترویج فرهنگ ایستادگی و مبارزه برای حقوق انسانی ایفا کنند، و به‌عنوان نمادهایی از اراده ملت‌ها در برابر ظلم و ستم باقی بمانند.

طرح بنر وعده صادق 2 توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز وعده صادق 2

طرح بنر و پوستر وعده صادق 2 شامل:

تصویر موشک، تایپوگرافی وعده صادق 2 و متن مرتبط با این حمله موشکی است که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وعده صادق 2

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وعده صادق 2
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر
  • طراحی کاربردی بنر وعده صادق 2

پوستر حمله موشکی ایران به اسرائیل , طرح لایه باز بنر وعده صادق 2 , حمله موشکی ایران , طرح پوستر وعده صادق 2 , حمه موشکی ایران به اسرائیل , بنر نصرالله , پوستر راه نصرالله , پوستر وعده صادق 2 , طرح بنر وعده صادق 2 , بنر حمله موشکی ایران , طرح لایه باز پوستر وعده صادق 2 , بنر انتقام سخت , پوستر انتقام سخت , نصرالله , بنر وعده صادق 2 , بنر راه نصرالله , طرح بنر انتقام سخت , پوستر حمله موشکی ایران , بنر حمله موشکی ایران به اسرائیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325