طرح لایه باز پوستر روز ملی تجارت الکترونیکی

شناسه مطلب : 451714
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :45 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز پوستر روز ملی تجارت الکترونیکی

روز ملی تجارت الکترونیک، فرصتی مناسب برای ارتقاء آگاهی عمومی درباره اهمیت خرید و فروش آنلاین و فناوری‌های مرتبط با آن است. این روز به تجلیل از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در زمینه تجارت الکترونیکی و تأثیر آن بر رشد اقتصادی کشورها اختصاص دارد. در این روز، به‌خصوص توجه به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تسهیل فرآیندهای خرید و فروش آنلاین، اهمیت پیدا می‌کند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به رشد و توسعه بیشتری دست یابند.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر می‌تواند در روز ملی تجارت الکترونیک تأثیر زیادی بر جلب توجه و افزایش آگاهی داشته باشد. بنرهای بزرگ و جذاب که در مکان‌های پرتردد مانند خیابان‌ها، بازارها و مراکز خرید نصب می‌شوند، می‌توانند پیام‌های مهمی درباره مزایای تجارت الکترونیک، نحوه استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را به مخاطبان منتقل کنند. طراحی خلاقانه و رنگ‌های زنده می‌تواند توجه عابران را جلب کرده و آن‌ها را به خرید آنلاین ترغیب کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، چاپ بنر در این روز می‌تواند به تقویت برندهای فعال در عرصه تجارت الکترونیک نیز کمک کند. با معرفی برندها و محصولات مختلف بر روی بنرها، کسب‌وکارها می‌توانند اعتماد مشتریان را جلب کرده و حس تعلق به جامعه آنلاین را تقویت کنند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در تبلیغات از طریق چاپ بنر در روز ملی تجارت الکترونیک می‌تواند به افزایش آگاهی، رشد فروش و ایجاد یک فضای رقابتی سالم در بازار آنلاین کمک کند.

بنر لایه باز  روز ملی تجارت الکترونیکی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در  بنر روز ملی تجارت الکترونیکی

طرح بنر روز ملی تجارت الکترونیکی شامل:

تصویر مرتبط و متن تبریک روز ملی تجارت الکترونیکی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی تجارت الکترونیکی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز بنر روز ملی تجارت الکترونیکی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی تجارت الکترونیکی
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر روز ملی تجارت الکترونیکی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز ملی تجارت الکترونیکی

طرح پوستر روز ملی تجارت الکترونیکی , طرح بنر روز ملی تجارت الکترونیکی , بنر روز ملی تجارت الکترونیکی , طرح لایه باز پوستر روز ملی تجارت الکترونیکی , پوستر روز ملی تجارت الکترونیکی , روز ملی تجارت الکترونیکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325