طرح لایه باز نمایشگر رستوران

شناسه مطلب : 440855
ابعاد :1920 در 1080 پیکسل
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر آشپزخانه و رستوران

تبلیغات و چاپ بنر در صنعت رستوران‌ها تأثیر قابل توجهی دارند و می‌توانند به رونق و موفقیت این کسب و کارها کمک کنند. رستوران‌ها به دلیل رقابت شدید در بازار، نیازمند استفاده از روش‌های تبلیغاتی موثر هستند تا بتوانند به مشتریان جدید جذب شوند و با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کنند.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در صنعت رستوران، جذب مشتریان جدید است. بنرهایی که در نقاط پرتردد شهری قرار می‌گیرند، به طور موثری به مخاطبان پیام ارائه می‌دهند و آن‌ها را به بازدید از رستوران ترغیب می‌کنند. این بنرها می‌توانند با تصاویر جذاب و پیام‌های مؤثر، توجه مخاطبان را به منو، فضای رستوران و خدمات آن جلب کنند.

دومین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر، افزایش شناخت مشتریان از رستوران و منوی آن است. این بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به منو، تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه و خدمات ارائه شده در رستوران را به مخاطبان منتقل کنند و باعث افزایش آگاهی آن‌ها در مورد مزیت‌های رستوران شوند.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در این صنعت، افزایش فروش و درآمد رستوران است. با جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت مشتریان فعلی از رستوران، احتمال افزایش فروش و درآمد رستوران بسیار بیشتر می‌شود. این بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند، می‌توانند به رونق و موفقیت رستوران کمک کنند و نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه این کسب و کار داشته باشند.

طرح بنر لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این دسته از رستوران ها طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر آشپزخانه و غذا خوری

طرح بنر رستوران شامل:عکس با کیفیت غذای ایرانی ، مرغ ،  وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر غذا خوری

ابعاد:                                1920 در 1080 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز

سایز:                                22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رستوران
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر
  • استفاده از عکس باکیفیت مرغ در طرح بنر رستوران می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل کبابی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح بنر

مانیتور , رستوران , طرح بنر , منو , بنر لایه باز رستوران و کبابی , بنر منوی رستوران , بنر آشپزخانه , طرح لایه باز بنر رستوران , کترینگ , طرح بنر کترینگ , نمایشگر , طرح بنر منوی رستوران , غذای آماده , بنر غذا خوری , طرح بنر غذا خوری , طرح لایه باز بنر غذا خوری , بنر لایه باز آشپزخانه , بنر لایه باز , طرح لایه باز بنر آشپزخانه , بنر لایه باز رستوران , طرح بنر رستوران , صفحه نمایش , بنر رستوران غذای ایرانی , بنر کترینگ , بنر , بنر کترینگ , غذاخوری , طرح لایه باز بنر منوی رستوران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325