طرح لایه باز لوح تقدیر جشن الفبا

شناسه مطلب : 443848
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لوح تقدیر جشن الفبا

طراحی یک لایه باز برای کارت پستال جشن الفبا می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب و خلاقانه در تبلیغات و ارتباط با مخاطبان عمل کند. این کارت‌ها، فرصتی برای برندها فراهم می‌کنند تا با مخاطبان در موقعیت‌ها و جشنواره‌های مختلف در ارتباط باشند و پیام‌های خود را منتقل کنند.
اولین تأثیر طراحی لایه باز برای کارت پستال جشن الفبا، جلب توجه مخاطبان به رویداد یا جشن است. با استفاده از طرح‌ها و زیرساخت‌های جذاب و خلاقانه، می‌توان به راحتی توجه مخاطبان را جلب کرد و آن‌ها را به شرکت در جشن دعوت کرد.
دومین تأثیر، افزایش شناخت برند است. با استفاده از کارت‌های پستال با طراحی منحصر به فرد و شناختی، می‌توان هویت و برند را به خوبی نشان داد و باعث ایجاد ارتباط مستقیم و قوی‌تر با مخاطبان شد.
سومین تأثیر، ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان است. با استفاده از کارت‌های پستال جشن الفبا با طراحی جذاب، می‌توان احساسات و انگیزه‌های مخاطبان را به خوبی به اشتراک گذاشت و آن‌ها را به شرکت در جشن و جشنواره دعوت کرد.
در نهایت، استفاده از کارت‌های پستال جشن الفبا می‌تواند به عنوان یک ابزار مؤثر در بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد. این کارت‌ها می‌توانند پیام‌ها و اطلاعات مهم مربوط به جشن و رویداد مورد نظر را به شیوه‌ای جذاب و دلنشین به مخاطبان ارائه دهند و به افزایش حضور و مشارکت مخاطبان در جشنواره‌ها کمک کنند.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از معلمان  طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: تصویر دانش آموز و متن مرتبط با جشن الفبا باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر جشن الفبا

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

لوح تقدیر جشن الفبا , لوح تقدیر لایه باز , لوح تقدیر ایرانی , تقدیرنامه لایه باز , طرح کارت پستال جشن الفبا , لوح تقدیر لایه باز , متن لوح سپاس , طرح لایه باز لوح سپاس , تقدیر نامه , طرح لوح سپاس لایه باز , طرح لوح تقدیر psd , طرح psd لوح تقدیر , لوح سپاس , طرح لوح تقدیر جشن الفبا , کارت پستال جشن الفبا , طرح لوح تقدیر , لوح سپاس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325