طرح لایه باز قبض رسید چوب بری

شناسه مطلب : 414852
ابعاد :7 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح قبض چوب بری

طرح لایه باز قبض چوب بری، یک طرح جذاب و متناسب با صنعت چوب بری است. در ادامه، به بیان چهار پاراگراف در مورد این طرح خواهیم پرداخت و کاربردهای آن در تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

پاراگراف اول: این طرح، یک قبض شنی معمولی را با رنگ‌بندی‌های مناسب و متناسب با صنعت چوب بری بازنویسی می‌کند. با استفاده از این طرح، اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات چوب بری، می‌تواند به یک شکل جذاب و دلنشین برای مشتریان ارائه شود. همچنین، این طرح به صورت آسان قابل ویرایش است و به طراحان این امکان را می‌دهد تا طرح را به نیاز خود ویرایش کنند.

پاراگراف دوم: طرح لایه باز قبض چوب بری می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید برای چوب بری‌ها استفاده شود. با قرار دادن این طرح در نقاط مختلف مانند محل‌های عمومی، مراکز خرید و دفاتر شرکت‌ها، مشتریان را به راحتی می‌توان به محصولات و خدمات چوب بری آگاه کرد. همچنین، این طرح به صورت جذابی اطلاعات مفیدی را به مشتریان ارائه می‌دهد و باعث می‌شود که مشتریان به صورت بیشتری به این صنعت علاقه‌مند شوند.

پاراگراف سوم: استفاده از طرح لایه باز در این قبض، به طراحان این امکان را می‌دهد تا با ویرایش تصاویر و متن، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری را به مشتریان ارائه دهند. این اطلاعات می‌توانند شامل اطلاعاتی مانند قیمت، نوع چوب، کیفیت و خدمات ارائه شده توسط چوب بری‌ها باشد. همچنین، با وجود فضای لایه باز، طراحان می‌توانند به راحتی قابلیت تغییر دادن محتوا و طرح را داشته باشند.

پاراگراف چهارم: طرح لایه باز قبض چوب بری می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در مناطقی با جمعیت بالای مشتریان علاقه‌مند به چوب بری استفاده شود. با توجه به جذابیت و دلنشین بودن این طرح، مشتریان به احتمال زیاد بیشتر به آن توجه خواهند کرد. این طرح، به طور خاص در مناطقی با جمعیت بالایی که به محصولات چوب علاقه‌مند هستند، مفید خواهد بود. از آنجایی که قبض چوب بری‌ها به طور معمول در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، طرح جذاب و دلنشین این قبض، می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در صنعت چوب بری استفاده شود.

به طور خلاصه، طرح لایه باز قبض چوب بری، یک ابزار تبلیغاتی جذاب و مفید برای صنعت چوب بری است که با استفاده از فایل لایه باز، قابلیت ویرایش و بهبود بخشیدن به طراحان را می‌دهد. این طرح به مشتریان کمک می‌کند تا با محصولات و خدمات چوب بری آشنا شوند و می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در مناطقی با جمعیت بالای مشتریان علاقه‌مند به چوب بری به کار گرفته شود.

پاراگراف اول: طرح لایه باز قبض چوب بری با زمینه کرم و عکس چوب، یک طرح جذاب و متناسب با صنعت چوب بری است. با استفاده از این طرح، اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات چوب بری، می‌تواند به یک شکل جذاب و دلنشین برای مشتریان ارائه شود. همچنین، این طرح به صورت آسان قابل ویرایش است و به طراحان این امکان را می‌دهد تا طرح را به نیاز خود ویرایش کنند.

پاراگراف دوم: این طرح، با استفاده از رنگ‌بندی کرم و عکس چوب، به مشتریان اطمینان می‌دهد که این صنعت به صورت محیط‌دوست و طبیعی است. همچنین، با جذب نگاه مشتریان به عکس چوب، می‌توان او را به خرید محصولات چوبی ترغیب کرد.

پاراگراف سوم: استفاده از فضای لایه باز در این طرح، به طراحان این امکان را می‌دهد که به راحتی محتوا و طرح را ویرایش کنند. این امکان به طراحان این اجازه را می‌دهد که به راحتی طرح را برای نیازهای خود بهبود بخشند.

پاراگراف چهارم: طرح لایه باز قبض چوب بری با زمینه کرم و عکس چوب، می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید برای صنعت چوب بری استفاده شود. با قرار دادن این طرح در نقاط مختلف مانند محل‌های عمومی، مراکز خرید و دفاتر شرکت‌ها، مشتریان را به راحتی می‌توان به محصولات و خدمات چوب بری آگاه کرد. همچنین، این طرح به صورت جذابی

اطلاعات مفیدی را به مشتریان ارائه می‌دهد و باعث می‌شود که مشتریان به صورت بیشتری به این صنعت علاقه‌مند شوند.

پاراگراف پنجم: با توجه به زمینه کرم و عکس چوب، این طرح به صورت خلاقانه ایجاد شده است و در بین دیگر طرح های قبض چوب بری، به خصوص دارای جذابیت است. این طرح به صورت خلاقانه طراحی شده و در این صنعت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر و جذاب استفاده شود.

به طور خلاصه، طرح لایه باز قبض چوب بری با زمینه کرم و عکس چوب، یک ابزار تبلیغاتی جذاب و مفید برای صنعت چوب بری است که با استفاده از فایل لایه باز، قابلیت ویرایش و بهبود بخشیدن به طراحان را می‌دهد. این طرح به مشتریان کمک می‌کند تا با محصولات و خدمات چوب بری آشنا شوند و می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در مناطقی با جمعیت بالای مشتریان علاقه‌مند به چوب بری به کار گرفته شود. همچنین، با جذابیت و خلاقیت طراحی، این طرح می‌تواند به صورت موثری به بالابردن شناخت مردم از صنعت چوب بری کمک کند.

طرح قبض چوب بری، را به عنوان رسید قرارداد کارفرما و مشتری توسط تیم پارس گرافیک  طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح قبض چوب بری

طرح قبض چوب بری شامل: کادر ساده، عکس با کیفیت چوب و تنه درخت ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از المان های طرح برای طراحی سایر قبض ها نیز بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح قبض چوب بری

ابعاد:                                7 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز قبض چوب بری
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح قبض
  • طراحی قبض با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت تنه درخت و چوب در طراحی قبض
  • طراحی شیک و کاربردی قبض که مناسب شغل چوب بری می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی قبض چوب بری

طرح قبض رسید چوب بری , قبض , طرح قبض , طرح لایه باز قبض چوب بری , قبض چوب بری , طرح , قبض لایه باز , قبض رسید , رسید چوب بری , طرح قبض لایه باز , طرح لایه باز قبض رسید چوب بری , طرح لایه باز , طرح قبض چوب بری , طرح رسید چوب بری , طرح psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325