طرح لایه باز فاکتور موبایل فروشی

شناسه مطلب : 437687
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور موبایل فروشی

طرح لایه باز فاکتور در فروش موبایل، یک راهکار نوآورانه و مؤثر در حوزه تبلیغات و بهبود تجربه مشتریان است. این روش، با افزودن اطلاعات به فاکتور خرید مشتریان، به عنوان یک ابزار تعاملی و جذاب در تبلیغات محصولات موبایل و خدمات مرتبط به‌کار می‌رود.

طرح لایه باز فاکتور در فروش موبایل به این معناست که به‌طور مرحله به مرحله، اطلاعات جدید به فاکتور افزوده می‌شود. این اطلاعات می‌تواند شامل ویژگی‌های تکنیکی محصول، نکات مهم در استفاده، راهنمایی‌های نگهداری و تعمیرات، تجربه‌های مشتریان دیگر و حتی تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه باشد.

کاربرد اصلی طرح لایه باز فاکتور در تبلیغات موبایل، ایجاد تجربه تعاملی برای مشتریان است. با ارائه اطلاعات به شیوه‌ای جذاب و در قالب لایه‌های باز، مشتریان می‌توانند به صورت مرتبط‌تر و جامع‌تر با محصول آشنا شوند. این امر به آنها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری در خصوص خرید محصول انجام دهند و مطمئن‌تر به انتخاب خود ادامه دهند.

با اضافه کردن لایه‌های باز به فاکتور، امکان ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز وجود دارد. این اقدام نه‌تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه باعث حفظ مشتریان قبلی و افزایش وفاداری آنها نیز می‌شود.

در نتیجه، طرح لایه باز فاکتور در فروش موبایل، یک ابزار موثر در تبلیغات محصولات و خدمات موبایل است که تجربه مشتریان را تعاملی‌تر و ارتباط میان آنها و محصولات بهتر می‌کند. این روش به علاوه افزایش فروش، بهبود ارتباط با مشتریان و تقویت اعتماد آنها را به‌همراه دارد.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور گالری موبایل

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


فاکتور گالری موبایل , فاکتور PSD , فاکتور فروش , طرح فاکتور , موبایل فروشی , طرح لایه باز , طرح فاکتور فروشگاه موبایل , فاکتور لایه باز , طرح لایه باز فاکتور موبایل فروشی , فروشگاه موبایل , موبایل , گالری موبایل , طرح فاکتور گالری موبایل , فاکتور تک رنگ , سربرگ , فاکتور موبایل فروشی , فاکتور موبایل فروشی , فاکتور فروشگاه موبایل , طرح فاکتور موبایل فروشی , فاکتور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325