طرح لایه باز فاکتور فروشگاه موبایل

شناسه مطلب : 440175
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور موبایل فروشی

طرح لایه باز فاکتور برای فروشگاه‌های موبایل یک ابزار استراتژیک است که به ویژه در حوزه تبلیغات نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند. این طرح لایه باز، یک ساختار چند لایه ایجاد می‌کند که به تاجران این امکان را می‌دهد تا با دقت و سرعت به تغییرات در بازار پاسخ دهند و تبلیغات خود را به‌روز کنند.

لایه‌های گرافیکی این طرح به تاجران این امکان را می‌دهد تا ظاهر و گرافیک فاکتورهای موبایل را به سرعت و به‌روز بخشند. این امکان به آنها اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر محصولات، بنرها و اجزای گرافیکی تبلیغاتی را تغییر دهند و با تبلیغات جذابتری به مشتریان خود نزدیک شوند.

لایه‌های مربوط به اطلاعات فنی، تجارت‌ها را قادر می‌سازد تا با تغییرات در مشخصات فنی، قیمت‌ها و سایر اطلاعات محصولات به‌روزرسانی سریعی انجام دهند. این امکان به تجارت‌ها کمک می‌کند تا به راحتی با نیازها و ترجیحات متغیر مشتریان همگام شده و فرآیند فروش خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهند.

لایه‌های مختلف مرتبط با تبلیغات، امکان به‌روزرسانی سریع تصاویر تبلیغاتی، بنرها و متن‌های تبلیغاتی را به تاجران می‌دهد. این امکان به آنها این اجازه را می‌دهد تا با توجه به رویدادها، تخفیفات و موارد ویژه، به سرعت تبلیغات خود را تغییر دهند و باعث جلب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی شوند.

به طور کلی، طرح لایه باز فاکتور برای فروشگاه‌های موبایل نه تنها ابزاری برای بهبود فرآیند فروش، بلکه یک استراتژی هوشمندانه در زمینه تبلیغات است که تاجران را به سرعت و با دقت به نیازهای متغیر بازار پاسخ می‌دهد و در نتیجه، تجربه خرید مشتریان را بهبود می‌بخشد.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور گالری موبایل

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


فروشگاه موبایل , موبایل , سربرگ , فاکتور گالری موبایل , طرح فاکتور , فاکتور فروش , موبایل فروشی , گالری موبایل , فاکتور تک رنگ , طرح لایه باز فاکتور موبایل فروشی , طرح لایه باز , طرح فاکتور موبایل فروشی , طرح فاکتور فروشگاه موبایل , فاکتور لایه باز , فاکتور موبایل فروشی , فاکتور PSD , طرح فاکتور گالری موبایل , فاکتور , فاکتور موبایل فروشی , فاکتور فروشگاه موبایل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325