طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی psd

شناسه مطلب : 420683
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور طلا فروشی

طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی، به عنوان یکی از روش‌های موثر در تبلیغات، برای جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در صنعت طلا، استفاده می‌شود. این طرح، به صورت یک فایل با پسوند PSD، که قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ است، ارائه می‌شود. در ادامه، برخی از کاربردهای این طرح در تبلیغات طلا فروشی را بررسی خواهیم کرد.

1- تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی، می‌توان تصاویر جذاب و جدیدی برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک طراحی کرد. این تصاویر با جزئیات دقیق در مورد محصولات، قیمت‌ها و تخفیفات ارائه می‌شوند و به عنوان یکی از روش‌های موثر در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش استفاده می‌شود.

2- تبلیغات در سایت‌های خرید آنلاین: طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی، می‌تواند برای طراحی بنرهای تبلیغاتی در سایت‌های خرید آنلاین، مورد استفاده قرار گیرد. این بنرها، با نمایش اطلاعات دقیق درباره محصولات، قیمت‌ها و تخفیفات، مشتریان را به سمت خرید طلا هدایت می‌کنند.

3- تبلیغات در محل فروش: طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی، می‌تواند برای طراحی پوسترهای تبلیغاتی در محل فروش، مورد استفاده قرار گیرد. 

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور طلا فروشی

طرح سربرگ و فاکتور طلا فروشی شامل: تصویر انگشتر طلا ، وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور طلا فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


طرح فاکتور تبلیغاتی , فاکنور , فاکتور جواهری , فاکتور لایه باز جواهرسازی , دانلود فاکتور طلافروشی , فاکتور psd طلا فروشی , طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی , فاکتور لایه باز , فاکتور طلا فروشی و جواهری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325