طرح لایه باز فاکتور دفتر فنی مهندسی

شناسه مطلب : 422032
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/03/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور دفتر فنی مهندسی

طرح لایه باز فاکتور در دفتر فنی مهندسی یک روش کارآمد برای تبلیغات و تقویت هویت برند است. در این روش، لایه اضافی از طراحی یا پوشش بر روی فاکتور قرار داده می‌شود. این لایه می‌تواند شامل عکس، طرح، لوگو یا اطلاعات مرتبط با شرکت و خدمات فنی مهندسی باشد.

استفاده از طرح لایه باز فاکتور در دفتر فنی مهندسی می‌تواند به جلب توجه مشتریان و مخاطبان کمک کند. وقتی مشتریان فاکتور را دریافت می‌کنند، این لایه باز، ابتدا نظر آن‌ها را به خود جلب می‌کند و به راحتی از بین چندین فاکتور مشابه ممکن است برجسته تر به نظر برسد. این روش می‌تواند بازدهی تبلیغات را افزایش داده و نگاه مثبت مشتریان را نسبت به شرکت تقویت کند.

همچنین، طرح لایه باز فاکتور قابلیت انتقال پیام‌های مهم را دارا است. می‌توان از این فرصت برای ارائه اطلاعات اضافی درباره خدمات فنی مهندسی، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه استفاده کرد. این روش می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر برای اطلاع‌رسانی با مشتریان عمل کند و آن‌ها را به خرید بیشتر و استفاده از خدمات شرکت ترغیب کند.

طرح لایه باز فاکتور همچنین می‌تواند به تقویت هویت برند و تشخیص شرکت کمک کند. با استفاده از طرحی یکتا و مشخص، شرکت می‌تواند هویت و شناخته شدگی خود را در بازار تقویت کند. این روش می‌تواند به برند شرکت شخصیتی منحصر به فرد ببخشد و در ذهن مشتریان به عنوان یک نام قابل اعتماد و حرفه‌ای ثبت شود.

با کلیت، طرح لایه باز فاکتور در دفتر فنی مهندسی یک روش مؤثر برای تبلیغات است که به جلب توجه مشتریان، انتقال پیام‌های مهم و تقویت هویت برند کمک می‌کند. این روش می‌تواند بازدهی تبلیغات را افزایش داده و شرکت را در بازار رقابتی تمایز دهد.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور دفتر فنی مهندسی

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور دفتر فنی مهندسی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، نارنجی

سایز:                               1 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز , فاکتور PSD , طرح فاکتور دفتر فنی مهندسی , طرح لایه باز فاکتور دفتر فنی مهندسی , طرح فاکتور , فاکتور , سربرگ , فاکتور فروش , فاکتور دفتر فنی مهندسی , فاکتور تک رنگ , فاکتور لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325