طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری

شناسه مطلب : 421175
ابعاد :200در300سانتی متر
رزولیشن :72
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :183 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز ملی بهره وری

روز بهره وری و بهینه‌سازی مصرف، در تاریخ 1 خرداد ، یک فرصت عالی است تا به اهمیت صرفه‌جویی و بهره‌وری در استفاده از منابع اشاره کنیم. در این روز، اهمیت روش‌ها و فنون بهره‌وری در مصرف منابع از جمله انرژی، آب، مواد غذایی و موارد دیگر بیشتر به توجه عموم جامعه می‌پیوندد. 

  1. توجه به اهمیت بهره‌وری: روز بهره وری و بهینه‌سازی مصرف یک فرصت مناسب است تا به اهمیت صرفه‌جویی در استفاده از منابع طبیعی و مصرف کمتر منابع در جامعه توجه کنیم. برای رسیدن به یک جوامع پایدار و محیط زیستی سالم، لازم است که همه به تعداد و نوع منابع مصرفی خود توجه کنند و روش‌های بهینه را در استفاده از آنها به کار گیرند.

  2. تاثیر چاپ بنر در روز بهره وری: چاپ بنر‌های تبلیغاتی در روز بهره وری می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی و آموزش عمومی درباره مفهوم بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع داشته باشد. طراحی یک بنر جذاب با پیام‌های آموزنده و متناسب با این روز می‌تواند افراد را به فکر واقعیت و اهمیت این موضوعات بیاندازد و ایجاد تغییرات مثبت در رفتار مصرفی آنها را تحریک کند.

  3. انتقال پیام به جامعه: چاپ بنر در روز بهره وری می‌تواند به گسترش آگاهی و اطلاعات مفید در جامعه کمک کند. این بنرها می‌توانند شامل نکات و توصیه‌هایی درباره بهره‌وری انرژی، کاهش ضایعات و تلفات مواد غذایی، استفاده از منابع تجدیدپذیر و موارد مشابه باشند. طراحی یک بنر مناسب با یک پیام قوی و جذاب، امکان انتقال این پیام‌ها به جامعه را افزایش می‌دهد و می‌تواند به تغییرات مثبت در الگوهای مصرفی افراد منجر شود.

در نتیجه، روز بهره وری و بهینه‌سازی مصرف یک فرصت مهم است تا به اهمیت صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع در جامعه توجه کنیم. چاپ بنر در این روز می‌تواند نقش مهمی در آگاهی‌زایی و انتقال پیام‌های مفید درباره بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع داشته باشد و به تغییرات مثبت در رفتارهای مصرفی جامعه کمک کند.

بنر  روز ملی بهره وری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری

طرح بنر روز ملی بهره وری شامل: وکتور و متن گرامیداشت روز ملی بهره وری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی بهره وری  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ملی بهره وری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               183 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز ملی بهره وری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنرروز ملی بهره وری

بهینه سازی مصرف , دانلود طرح بنرروز ملی بهینه سازی , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف , پوستر لایه باز روز بهینه سازی مصرف , روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف , پوستر روز یکم خرداد روز به ره وری و بهینه سازی , psd بنر روز بهره وری , بنر گرامیداشت روز ملی بهینه سازی , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف و بهره وری , کاهش مصرف انرژی , psd بنر روز ملی بهره وری و بهینه سازی , بنر لایه باز روز بهره وری و بهینه سازی , روز بهینه سازی مصرف , یکم خرداد , روز بهره وری , طرح لایه باز روز ملی بهینه سازی و بهره وری , طرح بنر لایه باز روز ملی بهره وری , روز 1 خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , بهره وری و بهینه سازی , پوستر لایه باز روز ملی بهره وری , بهره وری , یکم خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325