طرح لایه باز جلد دفتر

شناسه مطلب : 437314
ابعاد :34 در 22 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح جلد دفتر

طرح لایه‌باز جلد دفتر یکی از راه‌های مؤثر در تبلیغات و ترویج برند‌ها و شرکت‌ها به‌شمار می‌آید. این تکنیک، امکان انتقال پیام‌ها و هویت تجاری به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب را به صاحبان کسب و کار می‌دهد. 

  1. شناسایی و برجسته‌سازی برند: با استفاده از طرح‌های لایه‌باز جلد دفتر، برندها می‌توانند هویت و علائم تجاری خود را با استفاده از المان‌های بصری منحصربه‌فرد به نمایش بگذارند. این امکان به آن‌ها کمک می‌کند تا برند خود را از رقبا متمایز کرده و در ذهن مشتریان خود جا بیاندازند.

  2. تبلیغات زیرساختی و فرهنگ سازی: طراحی مناسب جلد دفتر با استفاده از لایه‌باز، فرصتی مناسب را برای ارتقاء آگاهی مخاطبان از محصولات و خدمات به وجود می‌آورد. با قراردادن اطلاعات مهم و جذاب در لایه‌ها، برند می‌تواند به‌طور تدریجی فرهنگ مشتریان را شکل دهد و آن‌ها را به سمت ارتباط نزدیک‌تر با محصولات خود سوق دهد.

  3. ترویج تخفیف‌ها و پیشنهادها: با جلب توجه مخاطبان به وسیله طراحی جذاب و کششی جلد دفتر، برند‌ها می‌توانند به راحتی تخفیف‌ها، پیشنهادها و کمپین‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبان اعلام کنند. این امر باعث افزایش ترغیب مشتریان به خرید و همچنین ارتقاء فروش محصولات می‌شود.

  4. ارتقاء تجربه مشتری: طرح‌های لایه‌باز جلد دفتر می‌توانند علاوه بر تبلیغات، به ایجاد تجربه‌ای دیگر برای مشتریان نیز کمک کنند. این طراحی‌ها می‌توانند اجزای تعاملی و جذابی داشته باشند که مشتریان را درگیر کنند و تجربه خوبی را برای آن‌ها ایجاد کنند.

به طور خلاصه، طرح لایه‌باز جلد دفتر با ایجاد امکانات تبلیغاتی خلاقانه، برندها را قادر می‌سازد تا به‌طور موثرتری با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و تبلیغات خود را به نحوی منحصربه‌فرد و جذاب ارائه دهند.

طرح لایه باز جلد دفتر ، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح جلد دفتر

طرح جلد دفتر شامل:  وکتور گربه ، و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ جلد سررسید، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح جلد دفتر

ابعاد:                                34 در 22 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                                5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح جلد دفتر
  • همنشینی مناسب رنگ صورتی در طرح جلد دفتر
  • استفاده از وکتور گربه که مناسب با طرح جلد دفتر
  • طراحی جلد دفتر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی جلد دفتر

طرح لایه باز جلد نقاشی , دفتر مشق , تایپوگرافی فداش بشمه منه , جلد دفتر مشق , چاپ جلد دفتر , طرح جلد دفتر , طرح لایه باز جلد دفتر , دفتر نقاشی , جلد دفتر psd , طرح جلد دفتر مشق , جلد دفتر نقاشی , طرح لایه باز جلد دفتر مشق , جلد دفتر , طرح جلد دفتر نقاشی , نوشت افزار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325