طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی1402

شناسه مطلب : 414687
ابعاد :50 در 35 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :59 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح تقویم شیرینی سرا 1402

طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی یک طرح زیبا و جذاب است که برای تبلیغات شیرینی فروشی ها و کافی‌شاپ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه چهار پاراگراف توضیحاتی درباره این طرح و کاربرد آن در تبلیغات ارائه می‌شود:

  1. ظاهر جذاب: طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی دارای ظاهری بسیار جذاب و شیرین است که با استفاده از رنگ‌های زنبقی و قهوه‌ای در کنار تصاویری از شیرینی‌های خوشمزه، تقویمی را ارائه می‌دهد که می‌تواند توجه مخاطبین را به خود جلب کند.

  2. کاربرد در تبلیغات: طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر برای شیرینی‌فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده شود. با چاپ این تقویم‌ها و توزیع آنها در فروشگاه و محل کار، می‌توانید به مخاطبان خود یادآوری کنید که شیرینی‌های خود را از شما بخرند و در کنار آن از ارائه خدماتی همچون نوشیدنی و قهوه نیز بهره ببرند.

  3. تبلیغات بازگشتی: تقویم شیرینی فروشی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌تواند به عنوان یک تبلیغات بازگشتی نیز عمل کند. با توزیع این تقویم‌ها به مشتریان، آنها می‌توانند هر روز از سال با نگاه کردن به تقویم شما، به یاد شیرینی فروشی‌های خود بیفتند و برای خرید دوباره به شما مراجعه کنند.

  4. لایه باز: تراشه لایه باز در این طرح به معنی این است که طراحی شما به صورت قابل ویرایش در دسترس است و می‌توانید به آن تغییراتی اعمال کنید. این ویژگی برای افرادی که قصد استفاده مجدد از طرح دارند یا می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که تغییراتی که اعمال می‌کنند، به صورت صحیح انجام شده‌اند، بسیار مهم است.

    1. نوآوری در تبلیغات: استفاده از یک تقویم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در شیرینی فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها، نوآوری در تبلیغات را نشان می‌دهد. با چاپ تقویم با طرح لایه باز شیرینی فروشی، می‌توانید تبلیغات خود را به نحوی طراحی کنید که مخاطبان خود را به جذب کنید و آنها را برای خرید دوباره ترغیب کنید.

    در کل، طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی یک طرح زیبا و جذاب است که برای تبلیغات شیرینی فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این طرح و چاپ تقویم‌ها، می‌توانید به مخاطبان خود یادآوری کنید که شیرینی‌های خود را از شما بخرند و در کنار آن از خدماتی همچون نوشیدنی و قهوه نیز بهره ببرند. همچنین، با وجود تراشه لایه باز، می‌توانید به طرح اعتماد کرده و آن را به دلخواه خود ویرایش کنید.

    طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی با زمینه آبی و عکس کیک، یک طرح زیبا و جذاب است که برای تبلیغات شیرینی فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه پنج پاراگراف توضیحاتی درباره این طرح ارائه می‌شود:

    1. زمینه آبی: زمینه آبی یکی از رنگ‌های محبوب در طراحی و چاپ است. این رنگ با ایجاد احساس آرامش و تعادل در مخاطبان، به عنوان یک رنگ خنثی و جذاب شناخته می‌شود و در این طرح به عنوان زمینه استفاده شده است.

    2. عکس کیک: عکس کیک در این طرح برای جلب توجه مخاطبان به کار رفته است. این عکس، به عنوان نمادی از محصولات شیرینی‌فروشی، به مخاطبان یادآوری می‌کند که در این فروشگاه می‌توانند از شیرینی‌های خوشمزه‌ای که ارائه می‌شود، استفاده کنند.

    3. تبلیغات بازگشتی: تقویم شیرینی فروشی با طرح لایه باز، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بازگشتی بسیار موثر است. با توزیع این تقویم‌ها به مشتریان، آنها می‌توانند هر روز از سال با نگاه کردن به تقویم شما، به یاد شیرینی فروشی‌های خود بیفتند و برای خرید دوباره به شما مراجعه کنند.

    4. لایه باز: تراشه لایه باز در این طرح به معنی این است که طراحی شما به صورت قابل ویرایش در دسترس است و می‌توانید به آن تغییراتی اعمال کنید. این ویژگی برای افرادی که قصد استفاده مجدد از طرح دارند یا می‌

      خواهند کرد تا طرح را به صورت مناسبی و به دلخواه خود ویرایش کنند. این امکان به آنها اجازه می‌دهد که طرح را به گونه‌ای تنظیم کنند که با نیاز‌های خود سازگار باشد.

      1. جذب نظر مخاطبان: طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی با زمینه آبی و عکس کیک، به دلیل استفاده از رنگ آبی جذاب و عکس کیک شیرین و خوشمزه، می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این طرح مناسب برای کتاب‌هایی است که به دنبال جذب نظر خواننده هستند، به‌خصوص در صنایعی مانند گرافیک، مد و طراحی.

      در کل، طرح لایه باز تقویم شیرینی فروشی با زمینه آبی و عکس کیک، یک طرح زیبا و جذاب است که برای تبلیغات شیرینی فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این طرح و چاپ تقویم‌ها، می‌توانید به مخاطبان خود یادآوری کنید که شیرینی‌های خود را از شما بخرند و در کنار آن از خدماتی همچون نوشیدنی و قهوه نیز بهره ببرند. همچنین، با وجود تراشه لایه باز، می‌توانید به طرح اعتماد کرده و آن را به دلخواه خود ویرایش کنید.

تیم پارس گرافیک طرح تقویم دیواری 1402 را به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تقویم شیرینی فروشی 1402

طرح  تقویم سال 1402 شامل : عکس با کیفیت کیک خامه ای، عکس با کیفیت، شیرینی، جدول ماه و ایام هفته، لیست مناسبت های ملی و جهانی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تقویم مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تقویم دیواری (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز بهره ببرید.

تقویم 1402، طرح تقویم 1402، تقویم دیواری 1402، تقویم شیرینی سرا، طرح تقویم شیرنی سرا 1402، تقویم مشاغل، تقویم شیرینی سرا 1402، عکس با کیفیت شیرینی، کیک خامه ای، عکس با کیفیت، شیرینی، جدول ماه و ایام هفته، لیست مناسبت های ملی و جهانی ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تقویم شیرینی فروشی 1402

ابعاد:                                50 در 35 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               59 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تقویم شیرینی سرا 1402
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تقویم
  • طراحی تقویم با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیک که مناسب طرح تقویم 1402 می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تقویم شیرینی سرا 1402

تقویم شیرینی فروشی سال 1402 , تقویم قنادی سال 1402 , دانلود تقویم , طرح تقویم 1402 , تقویم , طرح تقویم شیرینی سرا 1402 , سال 1402 , طرح تقویم 1402 , قنادی , طرح قنادی , تقویم شیرینی سرا 1402 , تقویم لایه باز , طرح لایه باز تقویم , دانلود تقویم دیواری سال 1402 , تقویم دیواری سال 1402 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325