طرح لایه باز تقویم خرما فروشی 1402

شناسه مطلب : 413441
ابعاد :50 در 35 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :105 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/13
توجه: لطفا دقت کنید، جدول موجود در این طرح مربوط به سال های گذشته است.
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح تقویم 1402

طرح لایه باز تقویم، یکی از روش‌های جذاب و مؤثر در تبلیغات است. در این طرح، یک تقویم سال کامل با قابلیت اضافه کردن عکس یا تصویر به آن طراحی شده است. این طرح برای تبلیغات و ترویج محصولات، خدمات و رویدادهای مختلف، به کار می‌رود.

از آنجا که تقویم‌ها در بسیاری از خانواده‌ها و محیط‌های کاری استفاده می‌شوند، این طرح می‌تواند به راحتی در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. با قرار دادن نام، شماره تماس، لوگو و یا عکس محصولات یا خدمات در تقویم، می‌توان بازدیدکنندگان را به اطلاعات مربوط به کسب و کار خود بیشتر آگاه کرد و برای تبلیغات خود از فرصت‌های بیشتری بهره برد.

استفاده از طرح لایه باز تقویم، به عنوان یک روش جذاب در تبلیغات، می‌تواند به رشد کسب و کار و افزایش فروش کمک کند. این طرح با بهره‌گیری از قابلیت لایه باز، به مخاطبان امکان می‌دهد تا تصاویر یا متن‌های مورد نظر خود را به تقویم اضافه کنند و در نتیجه، از تقویم با محتوای مناسبی استفاده کنند.

از طرفی، استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی، به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی، برای ترویج کسب و کار و محصولات، می‌تواند به خصوص در محیط‌های کاری مؤثر باشد. با قرار دادن لوگو و نام کسب و کار در تقویم، می‌توان به عنوان یکی از فرم‌های تبلیغاتی مؤثر، به بالا بردن شناخت برند کمک کند . همچنین، از طریق استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی، می‌توان به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی، به مشتریان و مخاطبان اطلاعات مفید و به‌روز در مورد محصولات، خدمات و رویدادهای مرتبط با کسب و کار ارائه داد. این طرح می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مناسب برای رسیدن به مخاطبان مختلف در طول سال، از جمله فصول مختلف، رویدادهای تقویمی و تعطیلات رسمی، به کار رود.

به طور کلی، طرح لایه باز تقویم، یکی از روش‌های مؤثر و جذاب در تبلیغات است. این طرح با استفاده از قابلیت لایه باز، به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا تصاویر و متن‌های مورد نظر خود را به تقویم اضافه کنند و از تقویم با محتوای مناسبی بهره ببرند. با بهره‌گیری از این طرح در تبلیغات، می‌توان به عنوان یکی از فرم‌های تبلیغاتی مؤثر، به بالا بردن شناخت برند، ارائه اطلاعات به‌روز و به کسب و کار کمک کرد.

طرح تقویم دیواری با تصویر خرما و رطب، یکی از روش‌های مؤثر در تبلیغات و ترویج محصولات خرما و رطب است. با توجه به اینکه خرما و رطب، به‌عنوان دو محصول مهم در صنعت کشاورزی و دامپروری، در بسیاری از مناطق جهان تولید می‌شوند و از طرفی به عنوان محصولات محلی و سنتی، مصرف بسیار زیادی دارند، این طرح می‌تواند به کار بسیاری از کسب و کارهای فروش خرما و رطب کمک کند.

در این طرح، با استفاده از تصویر خرما و رطب، به‌عنوان نمادی از محصولاتی که تولید و فروش آنها انجام می‌شود، می‌توان به مخاطبان پیامی واضح درباره محصولات خرما و رطب ارائه داد. این طرح با زمینه کرم، به عنوان یک رنگ جذاب و متناسب با خواص خرما و رطب، می‌تواند احساس دلنشینی و خوشایندی به مخاطبان بخشیده و به عنوان یک نمادی از طبیعت و صحت، به‌کار رود.

با قرار دادن نام و لوگوی کسب و کار در این طرح، می‌توان به مخاطبان اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار، ارائه داد. همچنین، این طرح به عنوان یک روش تبلیغاتی جذاب، می‌تواند به بالا بردن شناخت برند و افزایش فروش محصولات کمک کند.

همچنین، چاپ این طرح در تقویم دیواری، می‌تواند به عنوان یک هدیه مناسب برای مشتریان، به کار گرفته شود. هدیه دادن یک تقویم دیواری با تصویر خرما و رطب، به عنوان یک محصول سالم و طبیعی به مخاطبان اطراف کسب و کار نشان می‌دهد. این هدیه می‌تواند برای مشتریان، ارتباط با کسب و کار را بهبود بخشد و باعث شناسایی بیشتر کسب و کار شود. همچنین، با ارائه این هدیه به مشتریان، آن‌ها به عنوان مشتریان وفادار و با توجه به کسب و کار، شناخته شده و تحت تاثیر تبلیغات قرار می‌گیرند.

در کل، چاپ طرح تقویم دیواری با تصویر خرما و رطب، یکی از روش‌های جذاب و مؤثر در تبلیغات و ترویج محصولات خرما و رطب است. با قرار دادن نام و لوگوی کسب و کار در این طرح و استفاده از زمینه کرم، می‌توان به مخاطبان پیامی واضح درباره محصولات خرما و رطب ارائه داد. همچنین، این طرح با توجه به استفاده از تصویر خرما و رطب، به عنوان نمادی از محصولاتی که تولید و فروش آنها انجام می‌شود، می‌تواند به بالا بردن شناخت برند و افزایش فروش محصولات کمک کند. چاپ این طرح در تقویم دیواری همچنین می‌تواند به عنوان یک هدیه مناسب برای مشتریان، به کار گرفته شود و باعث تحت تاثیر قرار گرفتن مخاطبان از طریق تبلیغات شود.

همچنین، با چاپ این طرح در تقویم دیواری، می‌توان به‌عنوان یک روش ارتباط با مشتریان استفاده کرد. تقویم دیواری با تصویر خرما و رطب، می‌تواند به‌عنوان یکی از ابزارهای مؤثر در ارتباط با مشتریان، برای کسب و کار به‌کار گرفته شود. با استفاده از تقویم دیواری با طرح منحصر به فرد، کسب و کار می‌تواند به‌عنوان یکی از راه‌های ارتباط با مشتریان، به روز رسانی‌های مرتبط با کسب و کار خود را در تقویم قرار داده و به مشتریان خود، اطلاعات مورد نیاز را ارائه کند. همچنین، با قرار دادن شماره تلفن و آدرس کسب و کار در تقویم دیواری، مشتریان می‌توانند با سهولت به کسب و کار دسترسی پیدا کنند و بهترین خدمات را از آنجا دریافت کنند.

تیم پارس گرافیک طرح تقویم خرما و رطب 1402 را به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تقویم 1402

طرح تقویم سال 1402 شامل : عکس با کیفیت ، عکس با کیفیت خرما ، جدول ماه و ایام هفته، لیست مناسبت های ملی و جهانی ، لیبل، شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تقویم مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تقویم دیواری (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تقویم دیواری 1402

ابعاد:                                50 در 35 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               105 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تقویم خرما فروشی 1402
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح تقویم
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت خرما که مناسب طرح تقویم خرما و رطب 1402 می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تقویم دیواری 1402

خرما و رطب , دانلود تقویم , تقویم سال 1402 , تقویم , تقویم خرما فروشی , سال1402 , طرح لایه باز تقویم , تقویم خرما و رطب , طرح تقویم 1402 , تقویم دیواری سال 1402 , طرح تقویم خرما فروشی , طرح تقویم خرما و رطب , طرح لایه باز تقویم خرما فروشی , دانلود تقویم دیواری سال 1402 , تقویم لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325