طرح لایه باز تراکت پارچه فروشی

شناسه مطلب : 439857
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت پارچه فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت پارچه فروشی تأثیرات بسیار مهمی در جلب مشتریان، ارتقاء فروش، و تعیین شناخت برند دارند. 

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در پارچه فروشی مرتبط با افزایش شناخت برند است. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان اطلاعاتی مهم و جذاب مانند نوع پارچه‌ها، طرح‌ها، تخفیفات و پیشنهادات ویژه، و اطلاعات تماس به مشتریان ارائه داد. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کنند تا با برند پارچه فروشی آشنا شوند و به راحتی تصمیم به خرید از اینجا بگیرند.

دومین تأثیر تبلیغات در این صنعت مربوط به جلب مشتریان جدید است. تراکت‌ها با حاوی اطلاعات جذاب و مهم مانند تخفیفات و پیشنهادات ویژه، طرح‌های جدید، و امکانات اختصاصی، می‌توانند مشتریان جدید را به فروشگاه جذب کنند. این ابزارها می‌توانند اولین گام برای تبدیل مشتریان جدید به مشتریان دائمی شوند.

سومین تأثیر تبلیغات در پارچه فروشی به ارتقاء فروشات مربوط است. با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، مشتریان ترغیب به خرید فوری می‌شوند. این تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر کمک می‌کنند تا مشتریان را به خود جلب کنند و باعث افزایش فروشات و درآمد پارچه فروشی شوند.

با این تأثیرات مثبت، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها به عنوان ابزارهای موثر در توسعه کسب‌وکارهای پارچه فروشی تلقی می‌شوند و می‌توانند به بهبود جذب مشتریان، افزایش فروشات و ترویج شناخت برند کمک کنند.

در طراحی لایه باز تراکت پارچه فروشی با زمینه آبی و تصویر پارچه، می‌توان با استفاده از این ابزار تبلیغاتی جلب توجه مشتریان و ارتقاء شناخت برند را تسهیل کرد. 

  1. زمینه آبی: انتخاب رنگ آبی به عنوان پس‌زمینه تراکت، حس اعتماد و آرامش را ایجاد می‌کند. این رنگ به عنوان نمادی از صفا و تازگی پارچه‌ها شناخته می‌شود و به مشتریان انطباقی با محصولات شما القا می‌کند.

  2. تصویر پارچه: وارد کردن تصویری زیبا و معنی‌دار از پارچه‌های متنوع، نمادی از تنوع و کیفیت محصولات شما خواهد بود. این تصویر باید با دقت انتخاب شود تا به مشتریان اطمینان داده شود که پارچه‌های فروخته شده در فروشگاه شما متنوع و با کیفیت هستند.

  3. لایه باز: استفاده از لایه باز در طراحی، امکان تغییرات آسان در متن، تصاویر، و جزئیات بنر را فراهم می‌کند. این ویژگی به طراح این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در تخفیفات و پیشنهادات ویژه، تراکت را به‌روز نگه دارد.

  4. متن توضیحات: پنج پاراگراف متن توضیحات باید شامل اطلاعاتی از جمله نوع پارچه‌ها، طرح‌ها، تخفیفات ویژه، نکات مرتبط با نگهداری و شستشو، و اطلاعات تماس باشد. این متن‌ها باید جذاب و مفید باشند تا مشتریان را به بازدید از پارچه فروشی شما ترغیب کنند.

  5. استفاده از فونت مناسب: انتخاب یک فونت خوانا و با طراحی زیبا و خاص، با هویت محصولات پارچه فروشی شما هماهنگ خواهد بود و به بهتر خواندن تراکت کمک می‌کند.

با استفاده از این راهنما، طراحی لایه باز تراکت پارچه فروشی با زمینه آبی و تصویر پارچه می‌تواند به بهبود جذب مشتریان و افزایش جاذبیت فروشگاه کمک کند.

طرح تراکت لایه باز پارچه سرا، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت پارچه سرا

طرح تراکت پارچه فروشی شامل: پارچه، عکس با کیفیت پارچه، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت پارچه سرا، طرح تراکت پارچه سرا، تراکت لایه باز پارچه فروشی، تراکت پارچه فروشی، تراکت لایه باز، پارچه، عکس با کیفیت پارچه، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت پارچه سرا

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت پارچه فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • استفاده از عکس با کیفیت پارچه که مناسب طرح تراکت پارچه سرا می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل پارچه فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

طرح تراکت فروشگاه پارچه , تراکت , تراکت نساجی , طرح تراکت , طرح تراکت پارچه فروشی , تراکت پارچه فروشی , تراکت پارچه سرا , تراکت لایه باز , تراکت فروشگاه پارچه , دانلود تراکت پارچه سرا , نساجی , تراکت نساجی , دانلود تراکت پارچه فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325