طرح لایه باز تراکت میوه سرا

شناسه مطلب : 436946
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت رنگی میوه و تره بار

تبلیغات و طراحی تراکت می‌توانند تأثیر بسزایی در افزایش فروش میوه فروشی داشته باشند. طراحی تراکت و استراتژی تبلیغاتی می‌توانند ارتباط مستقیمی با مشتریان برقرار کرده و توجه آنها را به محصولات شما جلب کنند. در زیر تأثیرات مهم این عناصر بر فروش میوه فروشی را بررسی می‌کنیم:

  1. جذب توجه مشتریان: طراحی تراکت با استفاده از رنگ‌های جذاب، تصاویر زیبا از میوه‌ها، و استفاده از فونت‌ها و طرح‌های جذاب می‌تواند توجه مشتریان را به سمت میوه فروشی شما جلب کند.

  2. تبلیغ مزایای محصولات: در تراکت می‌توانید مزایای میوه‌ها را به طور جزئی و دقیق معرفی کنید. این ممکن است شامل اطلاعات تغذیه‌ای، ویتامین‌ها، خواص بهداشتی و آشنایی با محصولات جدید باشد.

  3. ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه: اضافه کردن تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و بسته‌های ترکیبی به تراکت می‌تواند تشویق کننده برای خرید مشتریان باشد و فروش را افزایش دهد.

  4. اطلاعات تماس و آدرس: ضروری است که تراکت شامل اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه و ساعات کاری باشد. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی به فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند.

  5. تبلیغات محلی: تراکت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغات محلی مؤثر باشد. این اجازه را می‌دهد که به مخاطبان محلی، اطراف فروشگاه خود را بهتر بشناسانند و از این اطلاعات برای خرید میوه‌ها استفاده کنند.

  6. استفاده از لوگو و هویت بصری: اگر میوه فروشی شما یک لوگو و هویت بصری دارد، از آن در تراکت استفاده کنید. این امر می‌تواند به شناخت برند شما کمک کرده و اعتبار بیشتری ایجاد کند.

  7. تعامل با مشتریان: اگر تراکت قابلیت تعامل با مشتریان را داشته باشد (مثلاً لینک به وبسایت، رمز تخفیف آنلاین یا فراخوان به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی)، این می‌تواند به تعامل مستقیم با مشتریان و افزایش شناخت برند کمک کند.

  8. محتوای آموزشی: اضافه کردن اطلاعات آموزشی درباره نحوه انتخاب، نگهداری و استفاده از میوه‌ها می‌تواند به مشتریان اطلاعات مفیدی ارائه دهد و ارتباط بیشتری را ایجاد کند.

با توجه به این موارد، تبلیغات و طراحی تراکت می‌توانند به عنوان ابزارهای مؤثری در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد شناخت برند در بازار محلی عمل کنند

تیم ایران طرح تراکت لایه باز میوه سرا را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت میوه و سبزی فروشی

طرح تراکت میوه سرا شامل:سبد میوه،تخفیفات،تصویر میوه و سبزیجات و تره بار ،  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت میوه و تره بار

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

حجم فایل:                          20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  لایه باز تراکت سوپر میوه و تره بار
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در  طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت  و وکتور میوه و تره بار و سبزیجات که مناسب طرح تراکت لایه باز میوه و تره بار می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل میوه و تره بار می باشد.

طرح تصویر سازی , میوه سرا , میوه و تره بار , فروشگاه میوه , میوه سرا , تراکت میوه سرا , تراکت میوه فروشی , میوه و تره بار , تراکت میوه و تره بار , تراکت میوه فروشی , تخفیف , تراکت لایه باز میوه فروشی , میوه فروشی , سوپر میوه , تراکت رنگی سبزی فروشی , دانلود psd میوه فروشی , سبزی فروشی , میوه فروشی , تصویر سازی میوه , میوه , تره بار , تراکت رنگی میوه و تره بار , تصویر سازی ,
محمد تقدیسی - 1402-10-16

لطفاً لینک دانلود رو اصلاح کنید!فایل کالای ورزشی به جای میوه سرا هست.

امیررضا عباسی - ۱۴۰۲-۱۰-۱۷

سلام فایل اصلاح شد ممنون از گزارش شما

جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325