طرح لایه باز تراکت موبایل فروشی

شناسه مطلب : 437530
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت موبایل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت موبایل فروشی یک نقش بسیار حیاتی ایفا می‌کند. این صنعت پویا و پر رقابت باعث می‌شود که شرکت‌ها و فروشندگان موبایل نیاز به استراتژی‌های تبلیغاتی قوی داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را به نحو موثری به مشتریان عرضه کنند. تراکت‌ها با ارائه تصاویر جذاب و اطلاعات دقیق درباره مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف موبایل‌ها، مشتریان را به سمت فروشگاه هدایت می‌کنند.

چاپ تراکت‌ها با تمرکز بر اطلاعات فنی، مشخصات فنی، و قیمت‌ها، به مشتریان امکان مقایسه بین محصولات را می‌دهد. این اطلاعات به خریداران کمک می‌کند تا تصمیم بهتری درباره خرید موبایل بگیرند و بیشترین ارزش را از پول خود کسب کنند. همچنین، تراکت‌ها می‌توانند حاوی پیشنهادات و تخفیفات ویژه برای موبایل‌ها باشند که مشتریان را ترغیب به خرید و استفاده از این پیشنهادها کنند.

با استفاده از تراکت‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های موبایل می‌توانند به راحتی بازار خود را تبیین کنند و برند خود را بهتر معرفی کنند. این تبلیغات می‌توانند به تعامل مستقیم با مشتریان منجر شده و آنها را به جذب محصولات جدید و آخرین تکنولوژی‌ها ترغیب کنند. در نتیجه، تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در این صنعت، علاوه بر افزایش فروش، به ارتقاء شناخت و اعتبار برند نیز کمک می‌کند.

طراحی یک تراکت با زمینه آبی و حاوی عکسی جذاب از موبایل‌ها می‌تواند به عنوان ابزاری بسیار مؤثر در تبلیغات موبایل فروشی عمل کند. زمینه آبی به عنوان یک رنگ آرام و فراگیر، حالتی از ثبات و اعتماد را به مشاهده‌کنندگان القا می‌کند. این رنگ آسمانی می‌تواند تصویری از تازگی و پیشرفت در فرآیند طراحی و تکنولوژی موبایل ایجاد کند.

عکس موبایل در تراکت یک عنصر بصری است که نقش بسیار مهمی در جلب توجه مشاهده‌کنندگان دارد. این عکس می‌تواند به صورت مستقیم نمونه‌هایی از موبایل‌های جدید، زیبا و با تکنولوژی‌های برتر را به نمایش بگذارد و احتمالاً تشویق کند تا مشتریان به امکانات و ویژگی‌های جدید موبایل‌ها پی ببرند.

لایه باز در تراکت به طراحان گرافیک این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات محتوای تراکت را تغییر دهند و به‌روز سازی کنند. این امکان به تیم بازاریابی یا فروش این اجازه را می‌دهد تا به سرعت به تغییرات در محصولات یا تخفیفات جدید واکنش نشان دهند.

اطلاعات دقیق و کاربردی درباره مدل‌ها، ویژگی‌ها، و قیمت‌ها در تراکت قرار گرفته و این اطلاعات به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب و خرید موبایل را دریافت کنند. همچنین، افزودن اطلاعات تماس به تراکت، مشتریان را به سرعت به ارتباط مستقیم با فروشندگان و خدمات پس از فروش هدایت می‌کند، که این ارتباط مستقیم می‌تواند به افزایش اعتماد و رضایت مشتریان کمک کند.

تیم ایران طرح طرح تراکت فروشگاه موبایل را جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

طرح تراکت فروشگاه موبایل شامل: عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، تصویر با کیفیت لوازم جانبی موبایل، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت گوشی فروشی، تراکت لایه باز، طرح تراکت فروشگاه موبایل، تراکت رنگی، طرح تراکت گالری موبایل، عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز گوشی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت گالری موبایل و تعمیرات موبایل
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت گوشی موبایل  که مناسب طرح تراکت فروشگاه و تعمیرات موبایل می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل گوشی فروشی می باشد.

 


گالری موبایل , طرح تراکت گالری موبایل , طرح تراکت فروشگاه موبایل , تلفن همراه , تراکت گالری موبایل , تراکت فروشگاه موبایل , تبلیغات فروشگاه موبایل , موبایل , طرح تراکت , فروشگاه موبایل , فروشگاه موبایل , تراکت موبایل فروشی , طرح تراکت موبایل فروشی , لوازم جانبی موبایل , گوشی همراه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325