طرح لایه باز تراکت لباس فروشی زنانه

شناسه مطلب : 429624
ابعاد :15.5 در 6.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

گالری پوشاک

 

در عصر امروز، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای فروشگاه‌های لباس نقش بسیار مهمی در ترویج و جذب مشتریان دارند. این ابزارها با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب درباره محصولات، تخفیفات و پیشنهادات ویژه، تاثیر زیادی در افزایش فروش و شناخت مشتریان دارند.

ابتدا، تبلیغات در این حوزه می‌تواند به اطلاع‌رسانی بهتر درباره طرح‌ها، رنگ‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های مختلف لباس‌ها کمک کند. با استفاده از رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، اینترنت، رادیو و شبکه‌های اجتماعی، تصاویر متنوع از محصولات لباس با جزئیات و توضیحات دقیق به مشتریان ارائه می‌شود و آن‌ها را به خرید و انتخاب مناسب ترغیب می‌کند.

دوماً، چاپ تراکت‌های تبلیغاتی با تصاویر زیبا و جذاب می‌تواند به ایجاد جلب توجه و ترغیب مشتریان به مراجعه به فروشگاه لباس کمک کند. این تراکت‌ها با نمایش تصاویر محصولات به همراه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، مشتریان را به خرید و انتخاب لباس‌های مورد نظر ترغیب می‌کنند.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها باعث افزایش شناخت مشتریان از برند فروشگاه و محصولات آن می‌شود. هر چقدر که مشتریان با نام فروشگاه، لوگوی آن و محصولات مرتبط‌تر باشند، ارتباطی محکم‌تر با این برند ایجاد می‌شود و مشتریان به طور مستمر به دنبال محصولات و پیشنهادات جدید از این فروشگاه خواهند بود.

با کاربرد تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه‌های لباس، مالکان می‌توانند از این ابزارها برای جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و افزایش شناخت از محصولات و برند خود بهره‌برده و در محیط رقابتی بازار لباس به عنوان یک گزینه جذاب و معتبر مشاهده شوند.

طرح گالری پوشاک، توسط تیم ایران طرح  طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز گالری پوشاک

طرح گالری پوشاک شامل:وکتور مدل زن و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از المان های طرح برای طراحی سایر قبض ها نیز بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز گالری پوشاک

 

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز گالری پوشاک
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز  و طرح
  • طراحی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور  مدل زن در طراحی
  • طراحی شیک و کاربردی که مناسب شغل گالری پوشاک می باشد.

 


پوشاک زنانه , تراکت تبلیغاتی , فروشگاه پوشاک زنانه , تراکت فروشگاه پوشاک زنانه , گالری پوشاک بانوان , بوتیک پوشاک زنانه , تراکت لایه باز گالری پوشاک بانوان , تراکت psd بوتیک زنانه , گالری پوشاک زنانه , تراکت لایه باز لباس فروشی , دانلود تراکت بوتیک , پوشاک بانوان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325