طرح لایه باز تراکت فست فود

شناسه مطلب : 440590
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :76 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت پیتزا فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل فست فود اهمیت زیادی دارند و می‌توانند به رشد و توسعه این کسب و کار کمک کنند.

اولین تأثیری که تبلیغات و چاپ تراکت برای فست فودها دارند، جذب مشتریان جدید است. با تراکت‌هایی که شامل تصاویر جذاب از غذاها و منوی شما، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه است، می‌توانید توجه مشتریان را به سوی رستوران خود جلب کنید و آن‌ها را به خرید از شما تشویق کنید.

دومین تأثیر این تبلیغات، افزایش شناخت برند است. با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات چاپی، می‌توانید برند خود را در ذهن مشتریان معرفی کنید و تصویر مثبتی از آن ایجاد کنید. این ارتباط مستقیم با مشتریان به ارتقای شناخت برند شما و افزایش اعتماد آن‌ها به غذاها و خدمات شما کمک می‌کند.

سومین تأثیر این تبلیغات، افزایش فروش و درآمد است. با اطلاع‌رسانی به مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، می‌توانید فروش و درآمد خود را افزایش دهید. ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و برگزاری رویدادهای تبلیغاتی می‌تواند به این هدف کمک کند و باعث افزایش فروش شما شود

طراحی یک تراکت لایه باز برای فست فود با زمینه قرمز و تصویر همبرگر می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب و مؤثر در تبلیغات این کسب و کار عمل کند. زمینه قرمز با رنگ زنده و جذاب خود، حسی از اشتیاق و شور برای مشاهده‌کنندگان به وجود می‌آورد و تصویر همبرگر می‌تواند تنوع منو و کیفیت غذاهای شما را نشان دهد.

اولین پاراگراف می‌تواند به معرفی فست فود و محصولات اصلی مانند همبرگر، ناگت، ساندویچ‌ها و سایر غذاها بپردازد. این شامل تنوع غذاها، کیفیت تهیه شده، و سرعت در ارائه سفارشات می‌شود.

در پاراگراف دوم، می‌توان به تجربه و تخصص آشپزان و تیم کاری فست فود اشاره کرد. این اطلاعات می‌تواند شامل مهارت‌های آشپزان در تهیه غذاها، رعایت بهداشت و استانداردهای بهداشتی، و تجربه آن‌ها در این حوزه باشد.

در پاراگراف سوم، به ویژگی‌های منحصر به فرد فست فود شما اشاره کنید. مثلاً اگر شما از مواد با کیفیت بالا و تازه برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کنید، یا اگر سفارشات را با سرعت و دقت بالا ارائه می‌دهید، این ویژگی‌ها را بیان کنید.

پاراگراف چهارم می‌تواند شامل تخفیف‌ها یا پیشنهادهای ویژه برای مشتریان شما باشد. مثلاً ارائه تخفیف برای سفارشات بزرگتر، یا پیشنهاد ویژه برای مشتریان جدید.

در پاراگراف پنجم، به مشتریان توصیه می‌کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش غذا با شما تماس بگیرند و اطلاعات تماس دوباره را ذکر می‌کنید.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ،تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

تراکت رنگی فست فودی ، طرح تراکت فست فودی ، تراکت فست فود ، طرح تراکت فست فود ، رستوران فست فود ، عکس با کیفیت پیتزا ،پیتزا فروشی ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح تراکت فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               76 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ساندویچی و پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  همبرگر
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


طرح تراکت ساندویچی , طرح تراکت فست فود , تراکت پیتزا فروشی , فست فود , طرح تراکت فست فود , ساندویچی , تراکت لایه باز فست فود , فست فود , فست فودی , تراکت ساندویچی , تراکت فست فود , تراکت فست فود , پیتزا , پیتزا فروشی , همبرگر , طرح تراکت فست فود , فست فود , تراکت فست فود , طرح تراکت خانه برگر , تراکت خانه برگر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325