طرح لایه باز تراکت فروشگاه دوربین مداربسته

شناسه مطلب : 440285
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :18 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت لایه باز دوربین مداربسته

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت خدمات دوربین مدار بسته نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و ارتقاء شناخت برند دارند. این خدمات اغلب به دنبال جلب اعتماد و ایجاد اطمینان در مشتریان هستند و تراکت‌ها با ارائه اطلاعات دقیق و قابل فهم درباره خدمات امنیتی و دوربین مدار بسته، به بهبود تعامل با مشتریان و ترویج خدمات کمک می‌کنند.

استفاده از تراکت‌ها به عنوان یک وسیله ارتباطی قدرتمند، امکان می‌دهد تا اطلاعات فنی و تخصصی در مورد نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته به مشتریان ارائه شود. این تراکت‌ها می‌توانند به شرح ویژگی‌ها و مزایای استفاده از دوربین‌های امنیتی بپردازند و مشتریان را به تصمیم‌گیری برای افزایش امنیت خود ترغیب کنند.

با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان به راحتی تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را معرفی کرد و به مشتریان انگیزه زیادی برای انتخاب خدمات دوربین مدار بسته ارائه داد. این ابزارها با ارتقاء شناخت برند و ایجاد اعتماد، می‌توانند به افزایش معاملات و ارتقاء موفقیت در صنعت خدمات دوربین مدار بسته کمک کنند.

تراکت لایه باز با زمینه بنفش و عکس دوربین مدار بسته یک استراتژی چاپی موثر است که می‌تواند به ترویج خدمات دوربین مدار بسته کمک کند. رنگ بنفش به عنوان نماد اعتماد و آرامش، اطمینان مشتریان را افزایش می‌دهد و با تصویر دوربین مدار بسته، ارتباط مستقیم با خدمات ارائه شده برقرار می‌سازد.

عکس دوربین مدار بسته به عنوان نمادی از فناوری امنیتی و نظارت، تأثیر قابل توجهی در جلب توجه مشتریان دارد. این تصویر می‌تواند اطلاعاتی در مورد قابلیت‌ها و کیفیت دوربین‌های ارائه شده ارائه دهد و احساس امنیت و اعتماد را در مشتریان تقویت کند.

لایه باز این تراکت به طراحان امکان می‌دهد تا با تغییرات لازم، طرح را به سلیقه و نیازهای خود دست یابند. از انواع فونت‌ها و اندازه‌های مختلف متن برای نمایش ویژگی‌ها و توضیحات می‌توانید استفاده کنید تا ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار شود.

رنگ بنفش در زمینه تراکت لایه باز با ارتباط با آرامش و اعتماد، مشتریان را به سمت انتخاب خدمات دوربین مدار بسته هدایت می‌کند. این تراکت به عنوان یک ابزار چاپی موثر، می‌تواند به تبلیغات و ارتقاء خدمات در حوزه دوربین مدار بسته کمک کند.

طرح تراکت لایه باز دوربین مدار بسته جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت فروشگاه دوربین مدار بسته

طرح تراکت دوربین مدار بسته شامل: عکس باکیفیت دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته، وکتور دوربین، وکتور دوربین مدار بسته، وکتور، عکس باکیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت دوربین مداربسته، طرح تراکت دوربین مداربسته، فروشگاه دوربین مدار بسته ، تراکت سیاه و سفید فروشگاه دوربین مدار بسته، عکس باکیفیت دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته، وکتور دوربین، وکتور دوربین مدار بسته، وکتور، عکس باکیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز نصب دوربین مدار بسته

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 بنفش

سایز:                                18 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه دوربین مدار بسته
  • همنشینی مناسب زمینه بنفش در طرح تراکت 
  • استفاده از عکس باکیفیت و وکتور دوربین مدار بسته که مناسب طرح تراکت فروشگاه دوربین مدار بسته می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا 
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت 

تراکت , دوربین مداربسته , تراکت لایه باز نصب دوربین مدار بسته , دوربین , دوربین مدار بسته , دزدگیر , تراکت سیستم های امنیتی , سیستم اعلام سرقت , نصب دوربین مدار بسته , طرح تراکت نصب دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , تراکت دوربین مدار بسته , تراکت امنیت , امنیت , طرح لایه باز , تراکت لایه باز تراکت دوربین مدار بسته , تراکت سیستم های حفاطتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325