طرح لایه باز تراکت رنگی کافه بستنی

شناسه مطلب : 415376
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت بستنی فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند در فروش بستنی تأثیر بسزایی داشته باشند. با تبلیغات مناسب و جذاب، می‌توان به مشتریان جدیدی دست پیدا کرد و مشتریان فعلی را نیز حفظ کرد. همچنین، با تبلیغات مناسب، می‌توان رقبای خود را در بازار به چالش کشید و رقابت را افزایش داد.

استفاده از تراکت نیز می‌تواند در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند. تراکت‌ها می‌توانند شامل اطلاعاتی درباره محصولات، تخفیف‌ها، قیمت‌ها و غیره باشند و با توجه به جذابیت و کیفیت چاپ، می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای جذب مشتریان استفاده شوند.

علاوه بر این، تراکت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هدفمند در نظر گرفته شوند. به طور مثال، می‌توان تراکت‌ها را در مناطقی که احتمال دیدار با مشتریان بیشتر است، توزیع کرد. همچنین، می‌توان با توجه به نوع محصولاتی که فروشنده ارائه می‌دهد، تراکت‌ها را در محل‌هایی که مشتریان به دنبال این نوع محصولات هستند، توزیع کرد.

بنابراین، استفاده از تبلیغات مناسب و تراکت‌های جذاب می‌تواند در افزایش فروش بستنی تأثیر قابل توجهی داشته باشد و فروشنده‌ها باید با استفاده از این ابزارها، در بازار رقابتی خود، به خوبی جایگاه خود را حفظ کنند.

طرح لایه باز تراکت بستنی فروشی با زمینه صورتی و عکس بستنی، یک طرح باز و چند منظوره است که برای معرفی و تبلیغات فروش بستنی در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و دیگر محل‌های عمومی استفاده می‌شود. در ادامه پنج پاراگراف برای توضیح بیشتر درباره این طرح آورده شده است:

۱. زمینه صورتی: یکی از ویژگی‌های اصلی این طرح، زمینه‌ای صورتی است که می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. رنگ صورتی، به عنوان یک رنگ جذاب و جنسیت‌نما، برای جذب بیشتر مخاطبان بسیار مؤثر است و می‌تواند در توجیه موضوع طرح به عنوان یک تبلیغ برای بستنی باشد.

۲. عکس بستنی: در این طرح، یک عکس بستنی نیز درج شده است که به صورت واضح به مخاطبان نشان می‌دهد که محصول چه شکلی است. این عکس می‌تواند جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد کند و آن‌ها را به خرید بستنی در فروشگاه یا رستوران دعوت کند.

۳. طراحی مناسب: طراحی طرح لایه باز تراکت بستنی باید به گونه‌ای باشد که اطلاعات مورد نیاز در آن به شکل واضحی نمایش داده شود. برای مثال، باید نام فروشگاه یا رستوران، نوع بستنی، قیمت و سایر جزئیات مربوط به محصول در آن قرار گیرد.

۴. محتوای جذاب: در طراحی این طرح، محتوایی باید درج شود که مخاطبان را جذب کند.

طرح تراکت بستنی فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت بستنی فروشی

طرح تراکت بستنی فروشی شامل: وکتور بستنی،عکس با کیفیت بستنی  و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت بستنی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                                40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز بستنی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ صورتی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت  بستنی که مناسب با طرح تراکت لایه باز بستنی فروشی می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

تراکت لایه باز بستنی فروشی , طرح تراکت آبمیوه سرا , تراکت رنگی بستنی فروشی , طرح تراکت کافه بستنی , تراکتر نگی آبمیوه و بستنی , بستنی فروشی , بستنی فروشی , تراکت آبمیوه سرا , بستنی , کافه بستنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325