طرح لایه باز تراکت رنگی ساعت فروشی

شناسه مطلب : 437328
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه ساعت

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت فروش ساعت تأثیر مهمی بر جلب مشتریان، افزایش شناخت برند و افزایش فروش دارند. تراکت‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر و با قیمت اقتصادی، امکان انتقال اطلاعات مهم مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه ساعت فروشی را به جامعه محلی فراهم می‌کنند. این ابزارها به کسب و کار این امکان را می‌دهند تا با مشتریان محلی ارتباط برقرار کرده و بازاریابی هدف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

تراکت‌ها به عنوان وسیله‌ای جذاب و اثرگذار می‌توانند به توجیه و ترویج فروشگاه ساعت فروشی کمک کنند. با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، مشتریان ترغیب به بازدید از فروشگاه و خرید ساعت‌های مورد نظر می‌شوند. اطلاعات دقیق و جذاب درباره مدل‌ها، قاب‌ها، و قیمت‌ها در تراکت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین، طراحی تراکت با استفاده از تصاویر با کیفیت از ساعت‌های متنوع، جزئیات دقیق را به مشتریان نشان می‌دهد و حس زیبایی و کیفیت را ترویج می‌کند. انتخاب رنگها، قلم‌ها، و طرح‌های گرافیکی در تراکت باید با هویت بصری فروشگاه هماهنگ شده و شناخت برند را تقویت کند.

در نتیجه، تراکت‌ها به عنوان ابزاری قدرتمند در جلب مشتریان جدید، ترویج محصولات و ارائه اطلاعات مفید به مشتریان در صنعت ساعت فروشی ایفای نقش کلیدی می‌کنند. این ابزارها به کسب و کار این امکان را می‌دهند تا با استفاده از تراکت‌ها به‌روزرسانی‌های خود را به مشتریان اطلاع‌رسانی کنند و تاثیر بخشی بیشتری در بازاریابی و فروش داشته باشند.


طراحی لایه باز تراکت برای فروشگاه ساعت با زمینه قهوه‌ای و تصویر ساعت می‌تواند یک ابزار جذاب و زیبا برای ترویج محصولات باشد. زمینه قهوه‌ای به عنوان یک رنگ آرامش‌بخش و مدرن، حس لوکس و طبیعی را به مشتریان انتقال می‌دهد و با ترکیب آن با تصویر ساعت، یک طراحی گرم و دلنشین ایجاد می‌شود.

در لایه باز این تراکت، از تصاویر با کیفیت بالا از ساعت‌های متنوع و شیک استفاده می‌شود. تصاویر باید جزئیات دقیق و زیبایی‌های ساعت‌ها را نشان دهند و باعث تحریک حس بصری مشتریان شوند تا از محصولات فراوان و متنوع فروشگاه ساعت‌ها بهره‌مند شوند.

بخشی از تراکت می‌تواند به عنوان فضایی برای نمایش لوگو و نام فروشگاه ساعت در نظر گرفته شود. این الگوی بصری باید با هویت بصری فروشگاه هماهنگ شده و با استفاده از رنگها و طرح‌های مورد استفاده در تبلیغات دیگر، هویت بصری متمایز و قابل تذکری را ایجاد کند.

در پایین تراکت، اطلاعات جذاب و جامعی درباره مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد ساعت‌های موجود در فروشگاه، تخفیفات ویژه و شرایط فروش قرار می‌گیرد. جملاتی همچون "زمانی با سلیقه" یا "ساعتی برای هر لحظه زندگی"، مشتریان را به خود جلب و به تجربه خرید ساعت از فروشگاه شما دعوت می‌کنند.

استفاده از طرح لایه باز در این تراکت امکان انجام تغییرات و به‌روزرسانی‌های مداوم با توجه به نیازها و تغییرات در صنعت ساعت فروشی را فراهم می‌کند. این طرح لایه باز به شما این امکان را می‌دهد که همیشه با جلب توجه مشتریان به محصولات منحصر به فرد و جذاب فروشگاه خود، در صدر رقابت باشید و موفقیت بیشتری دست یابید.

ایران طرح طرح تراکت ساعت فروشی را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز تراکت ساعت فروشی

طرح تراکت گالری ساعت شامل: عکس با کیفیت ساعت مچی، لیبل های ساده ، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی  ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت گالری ساعت

ابعاد:                                21 در 29.7سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               37 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت فروشگاه ساعت
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در تراکت رنگی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس با کیفیت و دوربری شده ساعت مچی
  • طراحی ساده و شیک طرح تراکت ساعت فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ساعت فروشی

ساعت مچی , تراکت فروشگاه ساعت , ساعت , تراکت گالری ساعت , ساعت فروشی , تراکت ساعت فروشی , وکتور ساعت , فروشگاه ساعت , ساعت مچی , فروشگاه ساعت , گالری ساعت , تراکت ساعت سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325