طرح لایه باز تراکت رنگی دفتر ثبت ازدواج

شناسه مطلب : 415490
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت دفتر ثبت ازدواج

تبلیغات و چاپ تراکت برای دفتر ثبت ازدواج اهمیت بسیاری دارند. این تراکت‌ها می‌توانند برای جذب مشتریان جدید و همچنین اطلاع‌رسانی به مشتریان قدیمی استفاده شوند.

استفاده از تراکت‌ها به عنوان یک روش تبلیغاتی، به دفتر ثبت ازدواج کمک می‌کند تا به راحتی و با کمترین هزینه، پیام خود را به جامعه منتقل کنند. در واقع، این تراکت‌ها به عنوان یک وسیله ارتباطی میان دفتر ثبت ازدواج و مشتریان، نقش بسیار مهمی را بازی می‌کنند.

با چاپ تراکت‌هایی با موضوعاتی مانند اسناد لازم برای ثبت ازدواج، نحوه ثبت ازدواج، هزینه‌ها و رویه‌های مربوط به ثبت ازدواج، دفتر ثبت ازدواج می‌تواند به مشتریان خود نشان دهد که این مرکز در ارائه خدمات بهتر و رفاهی برای آن‌ها بسیار متعهد است.

همچنین، توزیع تراکت‌ها در محل‌هایی مانند دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مراکز خرید و سایر مراکز اجتماعی، به دفتر ثبت ازدواج کمک می‌کند تا به گروه‌های هدف خود، به ویژه جوانان، دسترسی پیدا کند و با ارائه خدماتی متناسب با نیازهای آن‌ها، مشتریان جدیدی جذب کند.

بنابراین، چاپ تراکت‌ها و تبلیغات مناسب، برای دفتر ثبت ازدواج بسیار مهم هستند و با استفاده از این روش‌ها می‌توان به راحتی به جامعه اطلاع‌

رسانی کرد و در عین حال، ارتباطات موثری با مشتریان خود برقرار کرد. به علاوه، با استفاده از تراکت‌ها، دفتر ثبت ازدواج می‌تواند برای مشتریان خود به طور مداوم اطلاعات مربوط به خدمات جدید، تغییرات مرتبط با قوانین و مقررات مربوط به ثبت ازدواج و سایر موضوعات مرتبط را به روز رسانی کند.

در مجموع، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای دفتر ثبت ازدواج بسیار مفید هستند و می‌توانند به دفتر ثبت ازدواج کمک کنند تا بهتر به مشتریان خود خدمات دهد، نام و شهرت بیشتری کسب کند و برای کسب و کار خود بهبود و توسعه بیشتری برساند.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت دفتر ثبت ازدواج را برای استفاده این دسته از دفاتر طراحی نموده است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت دفتر ثبت ازدواج

طرح تراکت دفتر ثبت ازدواج شامل: عکس با کیفیت گل و سند ازدواج ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت دفتر ثبت ازدواج

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت دفتر ثبت ازدواج
  • همنشینی مناسب رنگهای کرم در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت گل و سند ازدواج در طرح تراکت دفتر ثبت ازدواج
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت دفتر ثبت ازدواج
  • اسفتاده از لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

دفتر ثبت ازدواج , تراکت دفتر ثبت ازدواج , طرح لایه باز تراکت اسناد رسمی , اسناد رسمی , تراکت رنگی دفتر ثبت ازدواج , طرح تراکت دفتر ثبت ازدواج , طرح تراکت اسناد رسمی , طرح لایه باز دفتر ثبت ازدواج , تراکت اسناد رسمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325