طرح لایه باز تراکت تعمیرگاه و مکانیکی

شناسه مطلب : 420398
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت مکانیکی اتومبیل

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل مکانیکی تاثیرات قابل ملاحظه‌ای دارد. در ادامه، سه نمونه از این تاثیرات را بررسی خواهیم کرد.

1- جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ تراکت به مکانیک‌ها امکان می‌دهد تا خدمات خود را به صورت گسترده‌تری به مردم معرفی کنند و در نتیجه مشتریان جدید جذب کنند. با چاپ تراکت‌های مرتب و با مضمون‌های جذاب و ارائه اطلاعات کامل درباره خدمات، مردم را به خود جذب کنید.

2- تبیین مزایا و مشخص کردن نقاط قوت: با چاپ تراکت‌های حرفه‌ای، شما می‌توانید مزایا و نقاط قوت شرکت خود را به صورت واضح تری به مخاطبان نشان دهید. مخاطبان شما باید درک دقیقی از خدمات شما و چگونگی ارائه آن‌ها داشته باشند.

3- تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان بازگشتی: تراکت‌ها و تبلیغات مستقیم می‌توانند به عنوان یک ابزار برای جذب مشتریان بازگشتی استفاده شوند. با ارسال تراکت‌های مرتب و با مضمون‌های جذاب به مشتریان فعلی، شما می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که شما همچنان به خدمات آن‌ها اهمیت می‌دهید و همچنان آماده ارائه خدمات با کیفیت هستید.

در کل، تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل مکانیکی می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید، تبیین مزایا و نقاط قوت شرکت و تبدیل مشتریان فعلی شود.

طرح لایه باز تراکت مکانیکی با زمینه مشکی و عکس ماشین خارجی می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان و تبلیغ خدمات شرکت مکانیکی باشد.

1- استفاده از رنگ مشکی: رنگ مشکی به عنوان رنگ ساده، شیک و جذاب، می‌تواند تراکت شما را به صورت قابل توجهی برای مخاطبان جذاب کند. همچنین، رنگ مشکی به عنوان رنگی شیک و شیک‌پوشی شناخته شده است که می‌تواند در ایجاد تصویر برند قوی و متمایز کمک کند.

2- عکس ماشین خارجی: عکس ماشین خارجی به عنوان تصویری جذاب و جذاب، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین، این تصویر می‌تواند به عنوان نمادی از تخصص شرکت مکانیکی در تعمیر ماشین‌های خارجی عمل کند.

3- طراحی لایه باز: استفاده از طراحی لایه باز به شما امکان می‌دهد تا تراکت خود را به راحتی ویرایش کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین، با ویرایش تصویر و متن، می‌توانید نسخه‌های مختلفی از تراکت خود را برای تست بازاریابی ایجاد کنید.

4- توضیح خدمات: در تراکت خود، بهتر است که خدماتی که شما ارائه می‌دهید را به صورت واضح و شفاف توضیح دهید. به عنوان مثال، شرح کارهای تعمیری که شما انجام می‌دهید و هزینه‌های آن‌ها را برای مخاطبان خود نشان دهید.

تراکت لایه باز مکانیکی ، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز مکانیکی خودرو

طرح تراکت مکانیکی شامل: عکس با کیفیت ماشین خارجی ،  وکتور مرتبط با اتومبیل، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت مکانیکی اتومبیل

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت مکانیکی 
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سفید در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت  ماشین خارجی مناسب با طرح مکانیکی می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی تراکت رنگی مکانیکی خودرو
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت مکانیکی

تراکت تعمیرگاه خودرو , طرح لایه باز , تراکت مکانیکی , تراکت خدمات سرویس اتومبیل , طرح psd , طرح لایه باز تراکت مکانیکی , تراکت تعمیرگاه اتومبیل , طرح تراکت تعمیرگاه , طرح تراکت مکانیکی , تعمیرگاه , مکانیکی , مکانیکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325