طرح لایه باز تراکت بلال و سیب زمینی تنوری

شناسه مطلب : 431867
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :82 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت بلال تنوری

شغل بلال زغالی و فروش بلال در بازار کالاهای خرید و فروش رایج است، به همین دلیل رقابت بین فروشندگان افزایش یافته است و هر کسی سعی می‌کند که برای تبلیغ محصولات خود، از روش‌های مختلف استفاده کند. تبلیغات و چاپ تراکت در این صنعت می‌تواند تاثیرات بسیاری داشته باشد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  1. جذب مشتریان: تبلیغات و چاپ تراکت در شغل بلال زغالی و فروش بلال، به دلیل ظاهر بصری خود، باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود. اگر تراکت و تراکت زیبا و جذابی را برای فروش محصولات خود طراحی کنید، مشتریان بیشتری به سمت فروشگاه شما جذب خواهند شد.

  2. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ تراکت باعث افزایش فروش محصولات بلال می‌شود. با اینکه بلال زغالی و فروش بلال اغلب در محل‌های عمومی مانند بازارچه و خیابان‌ها قرار دارند، با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانید محصولات خود را به شیوه‌ای بیشتر به نمایش بگذارید و افزایش فروش خود را تضمین کنید.

  3. ارتقای شناخت برند: با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت، می‌توانید شناخت برند خود را در بازار افزایش دهید. اگر تراکت و تراکت شما برای بلال زغالی و فروش بلال با طرحی منحصر به فرد و شناخته شده طراحی شود، مشتریان احتمالاً بیشتری به شما رجوع خواهند کرد و برند خود را از رقبا تمایز خواهید داشت.

 

طراحی یک تراکت لایه باز با زمینه سبز و عکس بلال تنوری می‌تواند به شکل بسیار موثری بر تبلیغات فروشگاه بلال فروشی تأثیر بگذارد. 

  1. براندینگ قوی و شناخت‌پذیری بالا: انتخاب رنگ سبز به عنوان زمینه تراکت می‌تواند به عنوان نماینده رسمی برند فروشگاه بلال فروشی عمل کند. این رنگ به عنوان نماینده نسبت به مفهوم‌هایی مانند طبیعت، تازگی، و بهبود ایجاد تأثیر مثبتی دارد. عکس بلال تنوری همچنین می‌تواند تشویق به خرید از فروشگاه با تأثیر برندینگ قوی کند.

  2. تبلیغ ویژگی‌ها و مزایا: تراکت با زمینه سبز می‌تواند به شما اجازه دهد تا ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد محصولات بلال تنوری را معرفی کنید. با نشان دادن تصاویر بلال تنوری در اقدامات مختلف یا در محیط‌های مختلف، می‌توانید به مشتریان نشان دهید که محصولات شما در مواقع مختلف و برای اهداف متعددی مناسب هستند.

  3. ترویج تخفیفات و پیشنهادات ویژه: تراکت‌ها ابزاری عالی برای ترویج تخفیفات و پیشنهادات ویژه در فروشگاه بلال فروشی می‌باشند. این تخفیفات می‌توانند شامل تخفیف‌های فصلی برای محصولات خاصی مثل پالت‌های آرایشی، عطرها، و محصولات مراقبت از پوست باشند.

  4. جذب مشتریان جدید: تراکت‌ها به عنوان ابزاری برای جذب مشتریان جدید به فروشگاه بلال فروشی می‌توانند عمل کنند. این تراکت‌ها می‌توانند اطلاعات تماس فروشگاه و آدرس فروشگاه را شامل شوند و مشتریان را به خرید از فروشگاه دعوت کنند.

  5. لایه باز برای ویرایش آسان: وجود فایل لایه باز در طراحی تراکت به شما امکان می‌دهد تا به راحتی متن و تصاویر را ویرایش کرده و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید. این امکان به فروشگاه بلال فروشی اجازه می‌دهد تا تراکت‌ها را با تغییرات مناسب با زمان و نیازهای خود به‌روز نگه دارد.

با طراحی یک تراکت لایه باز با زمینه سبز و عکس بلال تنوری، می‌توانید محصولات و خدمات فروشگاه بلال فروشی را به شکلی جذاب و جلب‌کننده به مشتریان معرفی کنید و آن‌ها را به خرید از شما ترغیب کنید. این تراکت می‌تواند به توسعه کسب و کار فروشگاه و افزایش فروش محصولات کمک کند.

 

طرح تراکت بلال تنوری جهت استفاده این دسته از فروشگاه ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت بلال تنوری

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت بلال تنوری ، تصویر مرتبط با طرح کارت ویزیت فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز بلال تنوری

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               82 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز بلال تنوری
  • همنشینی مناسب رنگ سبز طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت بلال تنوری
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت بلال تنوری
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


ذرت , تراکت بلالی , طرح تراکت بلالی , طرح تراکت بلال تنوری , تراکت بلال تنوری , بلال تنوری , بلالی , بلال ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325