طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 443364
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :21 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت کلاس کنکور 

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت یک آموزشگاه کنکور داشته باشد. این ابزارها از طریق اطلاع‌رسانی به جامعه‌ی مخاطبان می‌توانند به آموزشگاه کمک کنند تا به دانش‌آموزان بیشتری دسترسی پیدا کند و شناخته‌تر شود.

اولاً، تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند برای جذب دانش‌آموزان جدید بسیار مؤثر باشند. وقتی یک آموزشگاه کنکور تبلیغات مناسبی داشته باشد، دانش‌آموزان و والدین بهتر می‌توانند با خدمات و منابع آموزشی ارائه شده آشنا شوند و تصمیم به ثبت نام بگیرند.

دوماً، این ابزارها می‌توانند به آموزشگاه کمک کنند تا ارزش افزوده‌ی خود را به دانش‌آموزان نشان دهد. ارائه محتوای آموزشی، نمونه سوالات، روش‌های تدریس و اطلاعات درست و به‌روز از طریق تراکت‌ها و تبلیغات معرفی شده، می‌تواند نشانگر کیفیت بالای آموزشی آموزشگاه باشد.

سوماً، با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات، آموزشگاه می‌تواند ارتباط خود را با دانش‌آموزان و والدین بهبود دهد. اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها، کارگاه‌ها، و فعالیت‌های آموزشی از طریق این وسایل، ارتباط مؤثری را بین آموزشگاه و جامعه‌ی مخاطب ایجاد می‌کند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به آموزشگاه کنکور کمک کنند تا شناخته‌تر شود، دانش‌آموزان بیشتری را جذب کند، ارتباط مؤثرتری با جامعه‌ی مخاطب برقرار کند و ارزش افزوده‌ی خود را به نمایش بگذارد.

طرح تراکت آموزشگاه علمی و کلاس درسی، جهت تبلیغات این آموزشگاه ها توسط طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه علمی کنکور

طرح تراکت آموزشگاه کنکور شامل:عکس دانش آموز ،  وکتور، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت کلاس کنکور

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آموزشگاه کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دانش آموز در طرح تراکت کلاس های درسی کنکور

طرح تراکت کلاس کنکور , طرح تراکت کلاس های درسی کنکور , تراکت لایه باز , طرح تراکت تبلیغاتی , موسسه علمی و آموزشی , کلاس های کنکور , تراکت رنگی کلاس کنکور , آموزشگاه کنکور , طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور , طرح تراکت موسسه علمی و آموزشی , تراکت کلاس کنکور , طرح تراکت , تراکت کلاس های درسی کنکور , آموزشگاه علمی , تراکت کلاس های تابستان , تراکت موسسه علمی و آموزشی , تراکت آموزشگاه کنکور , تراکت ایرانی , کلاس کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325