طرح لایه باز تراکت آموزشگاه رانندگی

شناسه مطلب : 442292
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :89 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت آموزشگاه رانندگی

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت بر شغل آموزشگاه رانندگی می‌تواند بسیار مهم باشد. اولاً، تبلیغات باعث افزایش آگاهی عمومی و تشویق افراد به ثبت نام در آموزشگاه می‌شود. با انتشار تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و روزنامه‌ها، می‌توان مخاطبان بیشتری را به آموزشگاه جلب کرد. به علاوه، تراکت‌های تبلیغاتی که در مکان‌های عمومی توزیع می‌شوند، می‌توانند به دسترس‌تر شدن اطلاعات و ایجاد تماس مستقیم با مخاطبان کمک کنند.

ثانیاً، از طریق تبلیغات و توزیع تراکت‌ها، می‌توان از مزایای آموزشگاه رانندگی، امکانات و خدمات آن به مخاطبان اطلاع داد. ارائه اطلاعات درست و کامل در تبلیغات و تراکت‌ها، به مخاطبان کمک می‌کند تا تصمیم به ثبت نام در آموزشگاه را بگیرند. به طور مثال، ارائه جزئیات در مورد دوره‌های آموزشی، قیمت‌ها، شرایط ثبت نام و تسهیلاتی که آموزشگاه ارائه می‌دهد، می‌تواند تصمیم گیری افراد را تسهیل کند.

سوماً، تاثیر تبلیغات و تراکت در افزایش تعداد دانش‌آموزان و در نتیجه افزایش درآمد آموزشگاه را نیز نباید نادیده گرفت. با جلب تعداد بیشتری دانش‌آموزان، آموزشگاه می‌تواند درآمد خود را افزایش داده و بهبودی در ارائه خدمات و توسعه فعالیت‌های خود را تجربه کند.

بنابراین، می‌توان گفت که تبلیغات و تراکت‌ها در بهبود شغل آموزشگاه رانندگی نقش بسیار مهمی دارند، زیرا به افزایش آگاهی عمومی، ارتقاء تصمیم‌گیری مخاطبان و افزایش درآمد آموزشگاه کمک می‌کنند.

طراحی یک تراکت آموزشگاه رانندگی با زمینه‌ی مشکی می‌تواند باعث برجستگی عکس ماشین آموزش رانندگی و ارائه‌ی اطلاعات موثری برای مخاطبان شود. 

  1. عنوان و لوگو: در بالای تراکت، عنوان "آموزشگاه رانندگی" به‌طور بزرگ نمایش داده شود که با رنگ سفید بر روی زمینه‌ی مشکی بسیار چشم‌نواز خواهد بود. همچنین، لوگوی آموزشگاه رانندگی نیز در این بخش قرار می‌گیرد.

  2. عکس ماشین آموزش رانندگی: در بخش مرکزی تراکت، یک عکس بزرگ و جذاب از یک ماشین آموزش رانندگی قرار می‌گیرد که برای جلب توجه مخاطبان بسیار مؤثر است. این عکس باید واضح و با کیفیت باشد و به مخاطبان انرژی و انگیزه بدهد.

  3. خدمات ارائه شده: در بخش پایین‌تر، خدماتی که آموزشگاه ارائه می‌دهد به‌طور خلاصه ذکر می‌شود، مانند آموزش نظری و عملی، آموزش رانندگی در شهر و بیرون از شهر، آموزش رانندگی در شرایط دشوار و ...

  4. اطلاعات تماس: در پایین تراکت، اطلاعات تماس با آموزشگاه رانندگی ارائه می‌شود، از جمله آدرس، شماره تماس و وب‌سایت آموزشگاه.

  5. پیام تشویقی: در انتهای تراکت، یک پیام تشویقی مانند "با ما بهترین راننده خود را شکوفا کنید" یا "آماده‌ی شروع یک سفر جدید؟ با ما راه بروید" قرار می‌گیرد تا مخاطبان را به عمل و اقدام ترغیب کند.

این طرح تراکت با زمینه‌ی مشکی و عکس ماشین آموزش رانندگی می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد و مخاطبان را به خود جلب کند.

طرح تراکت لایه باز آموزشگاه رانندگی ، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت آموزشگاه رانندگی

طرح تراکت آموزشگاه رانندگی شامل: زمینه مشکی ، عکس با کیفیت ماشین آموزش رانندگی، عکس با کیفیت، وکتور علائم راهنمایی و رانندگی، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آموزشگاه رانندگی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                               89 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت آموزشگاه رانندگی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از وکتور علائم راهنمایی رانندگی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت ماشین راهنمایی و رانندگی در طرح تراکت آموزشگاه رانندگی

تراکت رنگی , آموزشگاه رانندگی , تراکت آموزشگاه رانندگی , طرح لایه باز , آموزشگاه رانندگی , آموزشگاه رانندگی , جاده , تراکت آموزشگاه راهنمایی و رانندگی , رانندگی , تراکت لایه باز آموزشگاه رانندگی , طرح لایه باز آموزشگاه رانندگی , تراکت آموزشگاه رانندگی , ماشین , آموزشگاه رانندگی , آموزشگاه رانندگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325